בזמן שפינה את אביו לבית החולים: מפגינים חסמו את דרכו של השר

השר לפיתוח הגנב והגליל, יצחק וסרלאוף סיפר איך נאלץ לפנות את אביו לאחר שחש ברע, תוך כדי ההפגנות ברחוב עזה שבירושלים: "אין דרך מילוט. הנהג צופר למפגינים שיזוזו, זיהו את הרכב שלי והתחילו להתגודד סביבי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/03/23 00:20 ה בניסן התשפג

בזמן שפינה את אביו לבית החולים: מפגינים חסמו את דרכו של השר
צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

ראש הממשלה, בנימין נתניהו הודיע הערב (א') לשר הביטחון,יואב גלנט, על פיטוריו מה שגרם לעשרות אלפי ישראלים לצאת לרחובות ולהפגין. בירושלים החלו מאות אנשים לצעוד בהפגנה ברחוב עזה, סמוך לביתו של ראש הממשלה. אלפי המפגינים החלו להתקרב לביתו של ראש הממשלה תוך שהם פורצים גם מחסומי משטרה שלבסוף הפעילה על המפגינים גם מכת"זיות.

"המפגינים זיהו את הרכב שלי והתחילו להתגודד סביבי"

בתוך כך, השר לפיתוח הנגב והגליל, יצחק וסרלאוף סיפר בעמוד הטוויטר שלו איך נאלץ לפנות את אביו, לאחר שחש ברע, תוך כדי ההפגנות בירושלים. "מקבל הערב שיחה מאבא הוא נשמע מבולבל. מספר על כאבים חזקים בחזה. אבא עבר כבר 5 צינתורים והתקף לב. טסתי אליו הביתה. הבנתי ישר שחייבים לפנות אותו למיון. התחלנו נסיעה ברכבי. אין זמן לאמבולנס. אבא לידי הוא נרגש ואני מרגיע אותו".

וסרלאוף סיפר כי המפגינים זיהו את רכבו והחלו להתגודד סביב הרכב. "מגיעים לדרך עזה. פתאום הפגנה. חסימת כביש. אין דרך מילוט. הנהג צופר למפגינים שיזוזו. הם זיהו את הרכב שלי. מתחילים להתגודד סביבי. אבא נכנס ללחץ. הנהג מבין את האירוע ויוצא לחפש את השוטר להסביר לו שיש פה פיקוח נפש של ממש. השוטר מבין. לבינתיים המפגינים מציצים לרכב תוך כדי צעקות".

ההפגנה בירושלים

ההפגנה בירושלים צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

בסיום דבריו ציין כי המשטרה פתחה להם את המחסום. "אני שומע אותם צועקים: 'הנה השר, הנה השר'. אני דואג רק לאבא שיהיה רגוע. הוא מנסה להירגע אבל לא כל כך מצליח. המשטרה פותחת את המחסום ואנחנו נוסעים משם במהירות לבית החולים שערי צדק. אבא הגיע ומיד הוכנס לבדיקות לב מקיפות. אני תפילה שאבא יעבור בשלום את האירוע הזה".