עמית סגל במסר לפוליטיקאים: "הגיע הזמן"

בעקבות הצהרתו של שר הביטחון, יואב גלנט לעצור את הליך החקיקה של הרפורמה במערכת המשפט, הפרשן הפוליטי קורא לגנץ ואיזנקוט להצהיר כי גם הם מעוניינים בהידברות: "שיסכימו לשלם מחיר דומה"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 25/03/23 21:11 ג בניסן התשפג

עמית סגל במסר לפוליטיקאים: "הגיע הזמן"
סגל, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שר הביטחון, יואב גלנט, קרא הערב (מוצאי שבת) לעצור את החקיקה של הרפורמה במערכת המשפט. "אני איש ליכוד, אומר הערב - צריך שינוי במערכת במשפט אבל שינויים משמעותיים ולאומיים עושים בהידברות ובשיח. חייבים לעצור את התהליך עכשיו כדי שנוכל לשבת ולדבר", אמר גלנט בהצהרתו.

בתוך כך, הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל קרא לרמטכ"לים לשעבר, בני גנץ וגדי איזנקוט, להצהיר כי גם הם מעוניינים בהידברות "גלנט שילם את מלוא המחיר הפוליטי. הגיע הזמן שגם חבריו לשעבר למטכ"ל, גנץ ואיזנקוט, יסכימו לשלם מחיר דומה", כתב סגל בעמוד הטוויטר שלו.

גנץ עם הצעה לנתניהו |

גנץ עם הצעה לנתניהו | צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ארגון השמאל תומך בשר הבטחון: "המדינה חשובה מהפוליטיקה"

בעקבות הצהרתו של גלנט, במערכת הפוליטית הגיבו לקריאתו לעצור את החקיקה. ראש האופוזיציה, יאיר לפיד, ברך את גלנט. "שר הבטחון גלנט מוביל הערב צעד אמיץ וחיוני לבטחון מדינת ישראל. ההפיכה המשטרית פוגעת קשה בבטחון הלאומי וזה תפקידו ואחריותו לעצור את ההידרדרות המסוכנת". 

יואב גלנט, איים על חבריו לקואליציה

יואב גלנט, איים על חבריו לקואליציה צילום: David Cohen/Flash90

עוד הוסיף ואמר כי "זהו רגע האמת. אני קורא לממשלה - תעצרו הכל, אל תעבירו השבוע את השינוי בוועדה למינוי שופטים ואת חוק דרעי, ובואו לקיים הידברות בבית הנשיא. מצדיע הערב למאות אלפי מגיני הארץ, הפטריוטים הישראלים שיצאו לרחובות להלחם על הדמוקרטיה הישראלית".

גם התנועה לאיכות השלטון ברכה את השר גלנט על קריאתו לעצור את החקיקה. "מדינת ישראל חשובה מהפוליטיקה הקטנה ולשר גלנט יש יכולת לעצור את חוקי ההפיכה ההרסניים המאיימים על דמותה ועתידה של מדינת ישראל. התנועה קוראת לחברי כנסת נוספים מהליכוד להוציא לנתניהו כרטיס אדום ולקרוא לו לעצור את חורבן הבית השלישי".