המשפחה של ניר מבקשת: "מרביעי עד שבת אנחנו צריכים כמה שיותר מתנדבים"

משפחתו של ניר דקל, שעדיין נעדר מאז אסון קריסת העגורן, עדיין מחפשת אחריו. בנו עדכן לאחר הערכת המצב של המשטרה וחברת החשמל וביקש את עזרת הציבור: "לחזק את הסריקות בחלון ההזדמנויות הזה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/03/23 19:16 כח באדר התשפג

המשפחה של ניר מבקשת: "מרביעי עד שבת אנחנו צריכים כמה שיותר מתנדבים"
ניר דקל, החיפושים נמשכים כל העת, צילום: באדיבות המשפחה

"אנחנו צריכים כמה שיותר מתנדבים": משפחתו של ניר דקל, שנעדר מאז אסון העגורן, נמצאת עדיין בחיפושים אחריו. כשבוע וחצי לאחר קריסת העגורן עליו שהה ניר באשקלון, ניר עדיין נעדר והמשפחה מבקשת להגביר את המאמצים וקוראת לציבור לעזור בחיפושים.

"לחזק את הסריקות בחלון ההזדמנויות הזה"

"אנחנו אחרי הערכת מצב מול המשטרה וחברת החשמל" סיפר בנו והוסיף: "בימים הקרובים מתחילה עבודה יותר אינטנסיבית באתר ההרס - הנחת העבודה היא שהוא ימצא שם או יפלט לחוף" עדכן הבן. עם זאת הוא ביקש לנצל את חלון ההזדמנויות ולהמשיך בחיפושים: "אבקש ממכם לחזק את הסריקות בחלון ההזדמנויות הזה - מרביעי עד שבת. אנחנו צריכים כמה שיותר מתנדבים" אמר בנו של ניר.

ניר דקל, נמשכים החיפושים

ניר דקל, נמשכים החיפושים צילום: באדיבות המשפחה

"מרגש אותי לראות את כל מי שסורק בחופים במשך שעות"

הבן ביקש להודות למתנדבים שעזרו עד כה בחיפושים: "אנחנו כבר ביום השמיני מאז שקרה האסון. מרגש אותי לראות את כל מי שסורק בחופים במשך שעות היום ואפילו בתנאי מזג אוויר פחות נעימים". ניר דקל, אב לשלושה ילדים ותושר הקיבוץ אור הנר נעדכן כאמור מאז אסון קריסת העגורן באשקלון לפני כשבוע וחצי.

קריסת העגורן באשקלון

קריסת העגורן באשקלון צילום: כבאות והצלה ארצי

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן