נמשכים החיפושים אחרי ניר: "אנחנו צריכים עוד מתנדבים שיגיעו לסייע"

במשפחתו של ניר דקל, עובד חברת החשמל שנעדר מאז נפל עגורן חברת החשמל למים, לא מרימים ידיים. חפ"ק מיוחד הוקם על מנת לסרוק את חופי ישראל. במשפחה מבקשים מהציבור לסייע בסריקות

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/03/23 11:55 כד באדר התשפג

נמשכים החיפושים אחרי ניר: "אנחנו צריכים עוד מתנדבים שיגיעו לסייע"
ניר דקל, החיפושים נמשכים כל העת, צילום: באדיבות המשפחה

אסון העגורן: נמשכים החיפושים אחרהנעדר האחרון מאסון העגורן, ניר דקל. דקל, בן 54, מהקיבוץ אור הנר, נשוי ואב לשלושה, נעדר מאז יום שני עת קרס עגורן חברת החשמל לתוך הים בעקבות הסופה שהשתוללה באותו יום.

חפ"ק מיוחד נפתח

החיפושים אחר ניר נמשכים כל העת כשחפ"ק מיוחד נפתח ומתנדבים רבים מגיעים לסרוק את החופים בתקווה למצוא את ניר. בקהילתו במועצת שער הנגב ובהובלת משפחתו סורקים לאורך כל חופי ישראל. בהודעת המשפחה נכתב: "אנחנו זוכים לתמיכה רחבה ממאות מתנדבים שמגיעים לחופים רגלית ובנוסף עם רכבים, רחפנים וציוד מקצועי, לסרוק את החופים והים. השטח רחב והזרמים בים משתנים כל הזמן".

ניר דקל, נמשכים החיפושים

ניר דקל, נמשכים החיפושים צילום: באדיבות המשפחה

"אנחנו צריכים עוד מתנדבים שיגיעו לסייע"

במשפחה פונים ומבקשים עוד עזרה ואומרים: "אנחנו צריכים עוד מתנדבים שיגיעו לסייע. אנחנו קוראים לכל מי שיכול להגיע לחופים ולחפש, כל דבר קטן יכול לעזור. בנוסף אנחנו יושבים בחפ"ק שהוקם ברחבת חוף דלילה שבאשקלון. מי שרוצה אפשר להצטרף לקבוצות הוואטסאפ על מנת להשתבץ בחיפושים לאורך החופים. לא נדרש ידע או ציוד, ניתן לסרוק בכל מקום, גם בקרבת הבית, לאורך רצועת החוף. נשמח לעוד מתנדבים שיגיעו במהלך הסופ"ש. תודה לכל מי שנענה לקריאה עד כה".

העגורן שנפל לים, נמשכים מאמצי החילוץ

העגורן שנפל לים, נמשכים מאמצי החילוץ צילום: כבאות והצלה ארצי

להצטרפות לקבוצות:


סריקות אשדוד
https://chat.whatsapp.com/ITuTy8eFlbGLnYN1ffaPi8

סריקות אשקלון
https://chat.whatsapp.com/KVHxKQLz6fP21OFcn7vDmE

סריקות ניצנים
https://chat.whatsapp.com/H2HbZ0EMz2OF9PUUBfVh7u