איימן עודה תקף את בן גביר - זה העונש שיקבל

לפני שנה וחצי התפתח עימות אלים בין חברי הכנסת איתמר בן גביר ואיימן עודה, היום החליטה ועדת האתיקה להעניש את עודה על האלימות בה השתמש נגד יו"ר עוצמה יהודית

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 21/03/23 17:21 כח באדר התשפג

איימן עודה תקף את בן גביר - זה העונש שיקבל
בן גביר , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

תקרית אלימה וחריגה התקיימה לפני שנה וחצי בין שני חברי כנסת, איימן עודה ואיתמר בן גביר כאשר יו"ר הרשימה המשותפת ניסה למנוע מבן גביר את הגישה למחלקה שבה מאושפז אסיר חמאס מוקדד אל קוואסמי ודחף אותו באלימות שתועדה בסרטונים.

היום (ג') החליטה ועדת החוקה להעניש את עודה ולהרחיק אותו מהמליאה ליום אחד בלבד. עודה הגיב להחלטה וכתב: "קיבלתי מועדת האתיקה הרחקה ליום מהמליאה על כך שחסמתי את בן גביר מלתקוף מאושפז בבית חולים. אני שלם עם מה שעשיתי. בפעם ההיא הדפתי אותו כדי להגן על החולה. הפעם כל החברה צריכה להצטרף אלי, ונהדוף אותו כדי לעצור את הפשיזם".

תיעוד התקיפה

נציין כי אחרי התקרית יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר הגיש תלונה נגד ח"כ איימן עודה בגין תקיפתו היום בבית החולים קפלן. התלונה הוגשה בתחנת משטרת ירושלים במגרש הרוסים. בתלונה מייחס ח"כ בן גביר לעודה תקיפה והתנהגות פסולה במקום ציבורי. 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן