פרסום ראשון העונש של טלי גוטליב - והאיום שהעבירה לבכירי הליכוד

אחרי התבטאויות חריגות נגד נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות, ועדת האתיקה הענישה את חברת הכנסת טלי גוטליב | בתגובה: גוטליב מאיימת להחרים הצבעות

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 21/03/23 15:29 כח באדר התשפג

העונש של טלי גוטליב - והאיום שהעבירה לבכירי הליכוד
טלי גוטליב, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

לא רגוע במפלגת הליכוד: ועדת האתיקה של הכנסת הודיעה היום (ג') לחברת הכנסת טלי גוטליב מהליכוד כי בעקבות שורה של אמירות חריגות שלה נגד נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות ופניה של חברת הכנסת לזימי בנושא, היא תענש.

הציוץ שעורר סערה

העונש של גוטליב מוועדת האתיקה הוא שהיא לא תוכל לדבר במליאה ובוועדת החוקה 3 ימים. הסיבה לעונש היא שגוטליב האשימה את הנשיאה חיות בפיגוע ועוד שורה של התבטאויות. בתגובה, גוטליב מאיימת ללכת הביתה ולא להצביע עם הקואליציה בוועדת חוקה על חוק שינוי הרכב הוועדה לבחירת שופטים. 

טלי גוטליב במתקפה על רוטמן: "נחרדת מגילוי החולשה"

בתחילת השבוע חברת הכנסת טלי גוטליב תקפה את חבר הכנסת שמחה רוטמן בקבוצת הוואטספ של הסיעה. כך כתבה חברת הכנסת טלי גוטליב בקבוצת הסיעה: "מה נסגר? אנחנו מפלגת שלטון ורוטמן מציע מה שבא לו בוועדת חוקה? אני לא בובה ולא פיון בוועדה הזו. רוטמן ניהל את הוועדה חודשיים ובסופו של דבר נכנע ונחלש באופן מביש".

גוטליב הודיעה כי לא תגיע יותר לוועדת החוקה בענייני הרפורמה: "אני נחרדת מגילוי החולשה של רוטמן. על מה נאבקנו אם לא על רוב בוועדה למינוי שופטים? תסלחו לי, אני פשוט מתביישת. נסיגה וכניעה לבושת כולנו".