משווקת מוצרי קוסמטיקה חשודה בהעלמת הכנסות בהיקף של 8 מיליון שקלים

תושבת מהרצליה החשודה בהעלמת הכנסות של יותר מ-8 מיליון שקלים ממכירת מוצרי קוסמטיקה, נעצרה ושוחררה בתנאים מגבילים

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/03/23 12:49 כג באדר התשפג

משווקת מוצרי קוסמטיקה חשודה בהעלמת הכנסות בהיקף של 8 מיליון שקלים
העלים הכנסות בסך מיליוני שקלים, צילום: shutterstock

תושבת הרצליה, החשודה בהעלמת הכנסות של יותר מ-8 מיליון שקלים ממכירת מוצרי קוסמטיקה, נעצרה ושוחררה בתנאים מגבילים. בבקשת המעצר שהוגשה על ידי פקיד שומה חקירות תל אביב, מצוין כי החשודה היא עצמאית העוסקת בשיווק מוצרי קוסמטיקה של מותג ידוע, ללקוחות עסקיים ופרטיים, מזה עשר שנים. לפי החשד, בשנים 2021-2015 היא מכרה מוצרי קוסמטיקה ללקוחותיה בסך כולל של יותר מ-8 מיליון שקלים, ללא דיווח ותשלום לרשות המסים. 

אתמול הפכה החקירה לגלויה וחוקרים מפקיד שומה חקירות תל אביב הגיעו לביתה של החשודה ושל מעורבים נוספים. הם ערכו חיפושים ותפסו חומרי מחשב ומסמכים רבים. במהלך יום האתמול החשודה גם נחקרה באזהרה.  לאחר הסכמת הצדדים, הורה כב' השופט אלעד שור מבית משפט השלום בבת ים לשחרר את החשודה בתנאים מגבילים, בכלל זה הפקדת ערבויות כספיות.

צילום: דובר צה"ל

"מיידוף הישראלי" הורשע: זה עונש המאסר הצפוי לו

כזכור, בית המשפט המחוזי תל אביב הרשיע אתמול (ד') בהתאם להודאתו את מיכאל (מייק) בן ארי, "מיידוף הישראלי", בעבירות קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, זיוף מסמכים בכוונה לקבל דבר בנסיבות מחמירות ועבירות הלבנת הון. 

בתום הליך גישור, הגיעו הצדדים להסדר טיעון, במסגרתו סוכם כי בן ארי ירצה עונש מאסר בפועל בטווח שבין חמש שנים ו-9.5 שנות מאסר. תקופת המאסר בפועל תיקבע על ידי בית המשפט בעוד חצי שנה, ובמהלך תקופה זאת אמור בן ארי לשתף פעולה עם הנאמן בתיק הפירוק להשבת כספים למשקיעים שנפגעו, מעבר לכספים שנתפסו על ידי המדינה בהליך הפלילי. במהלך התקופה יוותר בן ארי במעצר.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן