עמית סגל מזהיר את נתניהו: "סימן אפשרי לבאות"

איש התקשורת מסכם את אירועי הבוקר, ואומר על היעדרותו של אדלשטיין מההצבעות: "בהחלט סימן אפשרי לבאות עוד שבועיים, בקריאה השנייה והשלישית על הרכב הוועדה לבחירת שופטים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/03/23 17:05 כא באדר התשפג

עמית סגל מזהיר את נתניהו: "סימן אפשרי לבאות"
עמית סגל, צילום: Moshe Shai/FLASH90

הכתב הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל סיכם את האירועים הפוליטיים של הבוקר (ג'), כשבמרכזם השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, חבר הכנסת צביקה פוגל, וחבר הכנסת יולי אדלשטיין מהליכוד. 

עמית סגל: "בוקר עמוס"

"בוקר עמוס, שבמהלכו קרו כמה דברים" כך כתב העיתונאי: "בג"צ שלח את בן גביר בנימוס קריר בחזרה ליועמשית אם הוא רוצה לייצג את עצמו", כתב בהתייחסו לפנייתו של בן גביר לבית המשפט העליון בבקשה לייצג את עצמו משפטית, בטענה שהיועצת המשפטית לממשלה "אינה חוקתית".

היעדרות אדלשטיין מההצבעה על חוק הנבצרות

בנוסף סגל התייחס להיעדרות חבר הכנסת אדלשטיין מההצבעות על חוקי הנבצרות ופסקת ההתגברות, וכתב על כך כי "בהחלט סימן אפשרי לבאות עוד שבועיים בקריאה השנייה והשלישית על הרכב הוועדה לבחירת שופטים, אם לא יחול שינוי בתוכן ההצעה".

יולי אדלשטיין, ביקורת מבית על הממשלה

יולי אדלשטיין,  צילום: Yonatan Sindel/Flash90

צביקה פוגל זומן לחקירה ב- 433

אירוע נוסף שציין סגל הוא הזימון שקיבל חבר הכנסת צביקה פוגל לחקירה במשרדי יחידה 443 על התבטאותו בעניין הפרעות בחווארה. כזכור, לאחר ההתפרעויות בחווארה אמר פוגל "אני רוצה לראות שחווארה סגורה ושרופה".