התפקיד החדש של דני דנון: "גאה לקחת חלק"

הישג משמעותי למשלחת הישראלית של הכנסת בבחריין; ראש המשלחת, ח"כ דני דנון נבחר לחבר הועדה ללוחמה בטרור של ארגון הפרלמנטים הבינלאומי

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/03/23 11:19 יט באדר התשפג

התפקיד החדש של דני דנון: "גאה לקחת חלק"
דני דנון, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יו"ר המשלחת הישראלית של הכנסת לארגון הפרלמנטים הבינלאומי (IPU), ח"כ דני דנון נבחר היום (א') בהצבעה חשאית על-ידי נציגים מ-47 מדינות מרחבי העולם, לשמש כחבר בוועדה למלחמה בטרור של האיגוד הבין-פרלמנטרי (IPU). ח"כ דנון התמודד מול נציגי המדינות ספרד, הולנד ושוודיה. כנס ה-IPU בבחריין נערך בהשתתפות מלך בחריין וראשי פרלמנטים מרחבי העולם.

לאחר היבחרו אמר דנון: "משמח מאוד שהמשלחת הישראלית הצליחה להביא הישג משמעותי למדינת ישראל כבר במפגש הראשון ב-IPU. אני גאה לקחת חלק בהסברה של מדיניות הביטחון של מדינת ישראל בזירה הבינלאומית. בחירתי על-ידי מדינות העולם היא הכרה באתגרים וביכולות של מדינת ישראל במאבק בטרור וצעד נוסף במאבק ההסברה הלאומי שלנו. אני מתכוון להביא את הניסיון שצברתי כשגריר באו"ם ואת הידע שמדינת ישראל רכשה בנושא לטובת שיתופי פעולה בין מדינות העולם."

הוועדה למלחמה בטרור של האיגוד הבין-פרלמנטרי נוהגת להתכנס מספר פעמים בשנה, כדי לדון באירועי טרור המתרחשים ברחבי העולם והדרכים להלחם בטרור ברחבי העולם. חברים בה נציגים מבתי הנבחרים של 14 מדינות.