יוצא מהבניין ונורה מטווס אפס: תיעוד חיסול המחבל

בתיעוד נראה המחבל יוצא ממחבואו ויורה לכל עבר. חמושים שהיו במקום ירו בו מטווח אפס, ביניהם לוחם ימ"מ בחופשה שחיסל את המחבל 

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/03/23 22:26 טז באדר התשפג

יוצא מהבניין ונורה מטווס אפס: תיעוד חיסול המחבל
צילום: צילום מסך כאן 11

פיגוע ירי בתל אביב: שלושה פצועים באורח אנוש, קשה ובינוני בפיגוע ירי שאירע הערב (ה') ברחוב דיזינגוף פינת בן יהודה בתל אביב. צוותי מד"א שהגיעו לזירה טיפלו בפצועים ופינו אותם לבית החולים איכילוב. כוחות משטרה רבים הוזעקו למקום, ונמשכות הסריקות באזור. תושבי הסביבה התבקשו להישאר בבתים ורחובות נחסמו.

בתיעוד שפורסם על ידי חדשות כאן 11, נראה המחבל, מעתז חוואג'ה בן 23 מנעלין איש חמאס שריצה עונש מאסר בישראל פעמיים, יוצא ממחבואו ויורה לכל עבר. חמושים שהיו במקום ירו בו מטווח אפס, ביניהם לוחם ימ"מ מיחידת הגדעונים לה"ב 433 בחופשה שחיסל את המחבל. 

צפו ברגע חיסול המחבל:

לוחם ומפקץ מיחידת מגלן לקחו חלק מנטרול המחבל בפיגוע בתל אביב 

דובר צה"ל התיר לפרסם כי לוחם מגלן, שגר מעל זירת הפיגוע, עלה על מדים ורץ עם הנשק שלו לזירה ויצא למרדף אחרי המחבל.  הלוחם מתקדם לסמטה ופותח באש לעבר המחבל, הלוחם מספיק לירות בין 4-5 כדורים.  ובזמן הזה יורה בו.

צילום: Avshalom SaassoniFlash90

במקביל מפק"ץ מיחידת מגלן שהיה באזור, ירד על אזרחי גם לזירה ויורה מהאקדח שלו כ- 2 כדורים לעבר המחבל. מח"ט הקומנדו, אל"מ מני ליברטי, סיים שיחה עם הלוחם ושיבח אותו.

נתניהו: "שולח איחולי החלמה לפצועים בפיגוע הטרור הקשה בתל אביב"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לירי ברחוב דיזנגוף במהלך ביקורו ברומא. "היה פיגוע טרור קשה מאוד בתל אביב. אני שולח איחולי החלמה לפצועים. אנחנו מחזקים את פעילות כוחות הביטחון נגד הטרוריסטים. אני בטוח שהדברים האלה לא ירפו כהוא זה את הנחישות שלנו להמשיך לבנות את ארצנו, לנטוע שורשים עמוקים במולדתנו ולהבטיח את עתידנו המשותף", אמר נתניהו.

צילום: Avshalom SaassoniFlash90

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר הגיב ואמר כי "פיגוע קשה בתל אביב. ברגע קשה זה, מתפלל לרפואתם של הפצועים ומאחל להם בשם כל עם ישראל רפואה שלימה. מברך את לוחם הימ"מ של משמר הגבול, שבפעולה אמיצה חיסל את המחבל הנתעב והציל את חייהם של רבים".