במערכת הפוליטית מגיבים לפיגוע בדיזינגוף: "להפעיל יד קשה ללא היסוס"

במערכת הפוליטית מגיבים לפיגוע הקשה ברחוב דיזינגוף בתל אביב בו נפצעו שלושה אזרחים, במצב אנוש, קשה ובינוני | נתניהו: "שולח איחולי החלמה לפצועים בפיגוע הטרור הקשה", לפיד: "נגד הטרור צריך להפעיל יד קשה ללא היסוס"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 09/03/23 22:00 טז באדר התשפג

במערכת הפוליטית מגיבים לפיגוע בדיזינגוף: "להפעיל יד קשה ללא היסוס"
צילום: Avshalom SaassoniFlash90

פיגוע ירי בתל אביב: שלושה פצועים באורח אנוש, קשה ובינוני בפיגוע ירי שאירע הערב (ה') ברחוב דיזינגוף פינת בן יהודה בתל אביב. צוותי מד"א שהגיעו לזירה טיפלו בפצועים ופינו אותם לבית החולים איכילוב. המחבל, שביצע את הירי, חוסל על ידי לוחם ימ"מ בחופשה.

צילום: דוברות מד"א

נתניהו: "שולח איחולי החלמה לפצועים בפיגוע הטרור הקשה בתל אביב"

במערכת הפוליטית הגיבו על הפיגוע הקשה. ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לירי ברחוב דיזנגוף במהלך ביקורו ברומא. "היה פיגוע טרור קשה מאוד בתל אביב. אני שולח איחולי החלמה לפצועים. אנחנו מחזקים את פעילות כוחות הביטחון נגד הטרוריסטים. אני בטוח שהדברים האלה לא ירפו כהוא זה את הנחישות שלנו להמשיך לבנות את ארצנו, לנטוע שורשים עמוקים במולדתנו ולהבטיח את עתידנו המשותף", אמר נתניהו.

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר הגיב ואמר כי "פיגוע קשה בתל אביב. ברגע קשה זה, מתפלל לרפואתם של הפצועים ומאחל להם בשם כל עם ישראל רפואה שלימה. מברך את לוחם הימ"מ של משמר הגבול, שבפעולה אמיצה חיסל את המחבל הנתעב והציל את חייהם של רבים".

לפיד: "צריך להפעיל יד קשה ללא היסוס"

ראש האופוזיציה ויו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, הגיב על הפיגוע וקרא לפעול ביד קשה נגד הטרור. "ערב קשה בתל אביב. פיגוע טרור בלב אזור בילוי. אני שולח איחולי החלמה מהירה לפצועים ומחזק את כוחות המשטרה והיבטחון על המאמצים להשיב את השקט לרחובות. נגד הטרור צריך להפעיל יד קשה ללא היסוס", אמר לפיד.

חבר הכנסת גדעון סער הגיב לפיגוע והאשים את הממשלה במצב. "מאחל החלמה לפצועים בפיגוע בת"א ומחזק את השוטרים במלאכתם. הם הבטיחו בטחון, אבל הביאו טרור. הרבה יותר טרור שמכה בנו בירושלים, בשומרון, בת"א. הם מגלים חוסר אונים מול אויבינו. את האכזריות הם שומרים לבני עמם, למפגינים פטריוטים. כלפיהם הם דורשים "יד קשה". נכשלתם - הביתה!", אמר סער.

עמותת ער"ן מתגברת את קווי המוקדים בעקבות הפיגוע

בעקבות פיגוע הירי בתל אביב, עמותת ער"ן מתגברת את קווי המוקדים בטלפון ובאינטרנט על מנת לתת מענה לכל מי שצריך סיוע נפשי ותמיכה רגשית.  אם אתם או מישהו קרוב חווים מצוקה קשה, אל תישארו לבד - דברו איתנו. עמותת ער"ן מעניקה שירות עזרה ראשונה נפשית מצילה חיים 24/7 באנונימיות ובאופן מיידי לכל מצוקה נפשית, לקבלת סיוע נפשי חייגו 1201 ובאתר ער"ן https://www.eran.org.il/ בצ'אט, וואטסאפ, פורום, מייל ומסרונים.