תרגיל ההטעיה של נתניהו: מסוק חיכה שעות בעין כרם - רוה"מ המריא מהכנסת

במשך שעות חיכה מסוקו של רוה"מ במנחת הדסה עין כרם, אך נתניהו ורעייתו המריאו לבסוף במסוק משטרתי מהמנחת בכנסת. השניים נחתו בנתב"ג לקראת הביקור המדיני באיטליה | עומסים מסביב לנתב"ג

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/03/23 13:36 טז באדר התשפג

תרגיל ההטעיה של נתניהו: מסוק חיכה שעות בעין כרם - רוה"מ המריא מהכנסת
מסוק משטרתי, ארכיון, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

תרגיל הטעיה: לקראת טיסתו של ראש הממשלה ורעייתו לביקור מדיני באיטליה, אלפי אנשים הגיעו לסביבת נתב"ג על מנת לחסום את דרכו של ראש הממשלה לטיסה. נתניהו עצמו, הגיע לנתב"ג במסוק משטרתי במה שהיה תרגיל הטעיה מחושב. הטיסה תצא בשעה 14:00 לאחר פגישת נתניהו עם מזכיר ההגנה האמריקאי בנתב"ג.

צפו בשרה נתניהו מגיעה לנתב"ג:

תרגיל ההטעיה של נתניהו: המריא בכלל מהכנסת

משעות הבוקר, חיכה במנחת בית החולים הדסה עין כרם, מסוקו הצבאי של ראש הממשלה, איתו הוא מתנייד בדרך כלל. כלי התקשורת שחיכו ליד המטוס, דיווחו כי המטוס המריא מבלי שנתניהו הגיע למקום. לאחר מכן התברר תרגיל ההטעיה. בזמן שמטוסו של ראש הממשלה חיכה בעין כרם, יצאו בני הזוג נתניהו במסוק משטרתי קטן יותר מהמנחת בכנסת.

שרה נתניהו, המפגינים הגיעו למסרפה שלה

שרה נתניהו, הצליחה להגיע לנתב"ג |  צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

בסרטונים שהגיעו משדה התעופה, נראית הגברת נתניהו כשהיא יורדת מהמסוק המשטרתי בתוך תחומי נמל התעופה ומשם עוברת לרכב השרד שלה. נתניהו עצמו נחת עוד קודם בטרמינל 1 על מנת להיפגש עם מזכיר ההגנה האמריקאי לוייד אוסטין שהגיע לביקור בישראל ונפגש גם עם שר הביטחון גלנט.