תמי ארד לקרעי: "בעלי הלך לעזאזל כדי להגן על המדינה"

אשתו של רון ארד, תמי, תקפה בחריפות את השר קרעי לאחר שהתבטא בחריפות נגד אנשי המילואים שקראו לסרבנות כמחאה נגד הרפורמה במערכת המשפט: "שר התקשורת, ששירת אולי שנה בצבא, שלח לעזאזל את לוחמי 69"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/03/23 18:35 יד באדר התשפג

תמי ארד לקרעי: "בעלי הלך לעזאזל כדי להגן על המדינה"
שר התקשורת שלמה קרעי, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

בשבוע האחרון המערכת סוערת סביב האיומים בסרבנות של משרתי מילואים ושל טייסי מילואים בצה"ל לאחר שטייסי טייסת 69 אמרו כי יחרימו את האימון השבועי ביום רביעי הקרוב ובמקומו יערכו יום עיון בנושא דמוקרטיה. בתוך כך, שר התקשורת, שלמה קרעי, התבטא אמש (ב') בחריפות את אנשי המילואים שקראו לסרבנות כמחאה נגד הרפורמה במערכת המשפט ואמר: "עם ישראל יסתדר בלעדיכם ואתם תלכו לעזאזל".

בתוך כך, תמי ארד, אשתו של הטייס השבוי רון ארד תקפה בחריפות את דבריו של קרעי. "שר התקשורת, ששירת אולי שנה בצבא, שלח לעזאזל את לוחמי 69. הלוחמים סיכנו את חייהם למענך ולמען משפחתך. הבעל שלי וחבריו הלכו לעזאזל כדי להגן על המדינה האהובה שלנו".

רון ארד בשבי, ארכיון

רון ארד בשבי, ארכיון צילום: פלאש 90

קרעי נגד הסרבנים: "לכו לעזאזל, עם ישראל יסתדר בלעדיכם"

כאמור, שר התקשורת, שלמה קרעי, ביקר הערב (ב') בחריפות את אנשי המילואים שקראו לסרבנות כמחאה נגד הרפורמה במערכת המשפט. "ומרדכי לא יכרע ולא ישתחווה" - יש זמנים שבהם צריך לעמוד איתן כנגד ההגמוניה והשליטים בעיני עצמם. לסרבנים המחוצפים, נאמר את מאמר מרדכי לאסתר: "רווח והצלה יעמוד ליהודים ממקום אחר ואת ובית אביך תאבדו". עם ישראל יסתדר בלעדיכם ואתם תלכו לעזאזל.ואילו אנחנו, ניישם את המשך הפסוק: "ומי יודע אם לעת כזאת הגעת למלכות" - נוע תנוע הרפורמה. לעת כזו הגענו למלכות".

חברתו לקואליציה, סגנית שר האוצר וחברת הכנסת מטעם הציונות הדתית, מיכל וולדיגר, גינתה היום את דבריו של קרעי. "השר קרעי, אני חוששת שקצת נסחפת. אסתר ביקשה ממרדכי 'לך כנוס את כל היהודים', ללא יוצא מן הכלל. אנחנו עם אחד ורק באחדותינו נצדיק את קיומנו. מותר לחלוק - אסור לחלק. פורים שמח!", כתבה וולדיגר.