"הפיגוע בחווארה לא החליש אלא רק חיזק את התיישבות"

בשיחה עם חדשות כיפה, מספר מנכ"ל הר ברכה, יהודה גרינוולד, על התחושות של תושבי היישוב בו נרצחו שניים מבניו, הלל ויגל יניב הי"ד בפיגוע בחווארה: "הטרור לא יעצור אותנו כדי להגשים את החזון להקים פה עיר"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 02/03/23 14:55 ט באדר התשפג

"הפיגוע בחווארה לא החליש אלא רק חיזק את התיישבות"
צילום: באדיבות המשפחה

הלל ויגל יניב הי"ד, תושבי הר ברכה שבשומרון, נרצחו ביום הראשון האחרון בפיגוע ירי קטלני בחווארה. שני האחים נרצחו בשעה שעשו את דרכם מביתם לישיבות ההסדר שלהם בקריית שמונה וגבעת אולגה.  האחים יניב הובאו למנוחות בהר הרצל כשאלפים מלווים אותם בדרכם האחרונה.

בשיחה עם חדשות כיפה, מספר מנכ"ל היישוב הר ברכה, יהודה גרינוולד, על התחושות של תושבי היישוב בעקבות הפיגוע, סומך על כוחות הביטחון כי הם יחסלו את המחבל ומצפה מהממשלה לפעול נגד גל הטרור ולחזק את התיישבות. 

צילום: באדיבות המשפחה

 "הפיגוע בחווארה לא החליש אלא רק חיזק אותנו בהתיישבות"

"כתושבים בכלל ומשפחת יניב בפרט, מדובר באירוע מאוד קשה וכואב", אומר מנכ"ל היישוב הר ברכה, "משפחת יניב הם משפחה בלב ליבו של היישוב, משפחה מאוד בולטת. אנחנו יישוב חזק, יישוב חי עם אנרגיות של עשייה. הפיגוע לא החליש אותנו אלא רק חיזק אותנו בהתיישבות. הרצון והצעדים כדי להגשים את החזון להקים פה עיר לא יעצור אותנו".

הלווית האחים הלל ויגל יניב ז"ל

הלווית האחים הלל ויגל יניב ז"ל צילום: Yonatan Sindel/Flash90

גרינוולד הוסיף ואמר כי תושבי היישוב סומכים על כוחות הביטחון ומצפים מהממשלה והעומדים בראשה לפעול נגד גל הטרור. "אנחנו סומכים על כוחות הביטחון בצורה מלאה, הם יעשו את המקסימום כדי למנוע מקרים כאלה בעתיד ויחסלו את המחבלים הנתעבים. מצפים ממדיניות ברורה של התרעה ואפס סובלנות לטרור. ביחד עם זה לתת אפשרות לבנות, להתפתח, לקדם ולתת להתיישבות לפרוח ולא חלילה להאט או ולהיעצר".