הורי הנרצחים: "במקום להוביל ילדים לחופה, אנחנו צריכים לקבור אותם"

הוריהם של הלל-מנחם ויגל-יעקב יניב הי"ד  שיתפו בשעות הקשות שעוברות עליהם מאז שקיבלו את הבשורה הקשה: "אמרתי לילדים שלי להישאר משפחה מאוחדת בהתמודדות המשפחתית הקשה, אנשים אחים אנחנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/02/23 12:22 ו באדר התשפג

הורי הנרצחים: "במקום להוביל ילדים לחופה, אנחנו צריכים לקבור אותם"
צילום: באדיבות המשפחה

המתיחות בשומרון: בפיגוע קטלני שאירע אתמול (א') בשעות הצהריים בחווארה, נרצחו האחים הלל-מנחם ויגל-יעקב יניב הי"ד מהיישוב הר ברכה שבשומרון. הלוויתם של האחים יניב תתקיים היום בהר הרצל בירושלים בשעה 14:00.

בתוך כך, ההורים, שלום ואסתי יניב, סיפרו על השעות הקשות מאז שקיבלו את הבשורה המרה. "אין מילים כדי לתאר אסון כזה. מה אפשר להגיד? במקום להוביל ילדים לחופה, אנחנו צריכים לקבור אותם". האב שלום הוסיף ואמר בכאב כי "מתחנן שזה יהיה האירוע האחרון. שכל הילדים יוכלו להתחתן, להוליד ילדים ולבנות בתים".

צילום: סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

"שילמנו מחיר כבד מנשוא. אנחנו רוצים פה ביטחון"

האם אסתי הוסיפה ואמרה כי "אמרתי לילדים שלי להישאר משפחה מאוחדת בהתמודדות המשפחתית הקשה "אנשים אחים אנחנו, עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה, צריך אחדות. לא דמיינתי מעמד כזה - אין מילים לאסון כזה. שילמנו מחיר כבד מנשוא. הנוער הם הילדים שלנו, הם נוסעים פה בטרמפים בלילות, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו אובדן כזה, אנחנו רוצים פה ביטחון".

בסיום דבריה, אמרה אביהם של הנרצחים כי "בחצר שלנו יש בני נוער, הם שרים שירים כי הם איבדו את החברים הכי טובים שלהם. החברים הכי טובים שלהם היו יכולים להיות כאן איתנו עכשיו. אני ממש מבקש שכל הילדים שנמצאים עכשיו ושרים את השירים יוכלו לגור בשמחה ובשלווה, ושיהיה להם נעים פה בארץ חמדת אבות".

בכתבה זו נעשה שימוש בתמונות וסרטונים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, הנכם מתבקשים לפנות אלינו עם הצילום המקורי בדוא"ל office@kipa.co.il