הרפורמה המשפטית שר בליכוד: "אני נפגש עם אנשי ההייטק והם מודאגים מאוד"

שר הכלכלה ניר ברקת סיפק התייחסות לא רגילה לרפורמה המשפטית שמקדמת הממשלה, ואמר כי יש לשקול ויתורים: "כשיושבים למשא ומתן בין הצדדים צריך להבין שיש אחריות בקצה, וגם אם לא נקבל את כל תאוותנו בידנו - זה לא נורא"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/02/23 17:51 ב באדר התשפג

שר בליכוד: "אני נפגש עם אנשי ההייטק והם מודאגים מאוד"
נתניהו וברקת | , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

סעיפיה הראשונים של הרפורמה המשפטית עברו בתחילת השבוע בקריאה ראשונה במליאת הכנסת, ועל אף החגיגות של הקואליציה, יש בה גם קולות שונים. שר הכלכלה ניר ברקת התייחס היום (ה') בישיבת הממשלה לנושא, ואמר כי הרפורמה היא סיכון גדול. 

ברקת אמר בישיבת הממשלה כי הוא "נפגש עם אנשי ההייטק והם מודאגים מאוד, אנחנו תומכים ברפורמה, אבל יש סיכונים. אם נצטייר בצד השני כאילו הגזמנו - יש בזה סיכון גדול; הם חרדים. כשיושבים למשא ומתן בין הצדדים צריך להבין שיש אחריות בקצה, וגם אם לא נקבל את כל תאוותנו בידנו - זה לא נורא".

"שר כלכלה מנותק שבמודע פוגע בכלכלה וזורק את הפנסיות של כולנו"

פעילים נגד הרפורמה הגיעו אתמול בבוקר לפתח ביתו של שר הכלכלה כדי למחות נגד הרפורמה. חלק מהפעילים קשרו את עצמם וחסמו את שער היציאה מביתו של ברקת בירושלים. שוטרים הגיעו למקום ופינו אותם. מטעם הפעילים נמסר: "הגענו הבוקר לניר ברקת כדי לומר לו מקרוב שההיסטוריה תשפוט אותו כמי ששתק, התקרנף והצביע בעד הפיכה משטרית שחיסלה את הדמוקרטיה, קרעה את העם וריסקה את הכלכלה. שר כלכלה מנותק שבמודע פוגע בכלכלה וזורק את הפנסיות של כולנו לפח".