פעילים חסמו את ביתו של ניר ברקת: "ההיסטוריה תשפוט אותו כמי שהתקרנף"

המחאות נגד הרפורמה במערכת המשפט נמשכת גם הבוקר, כאשר מפגינים אחדים חסמו את פתח ביתו של שר הכלכלה: "הוא מנותק שבמודע פוגע בכלכלה וזורק את הפנסיות של כולנו לפח"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/02/23 07:58 א באדר התשפג

פעילים חסמו את ביתו של ניר ברקת: "ההיסטוריה תשפוט אותו כמי שהתקרנף"
מפגינים מחוץ לביתו של ניר ברקת | , צילום: ללא

מליאת הכנסת העבירה ביום שני בלילה בקריאה ראשונה את הסעיפים הראשונים של הרפורמה במערכת המשפט, אחד ההישגים הגדולים של הממשלה מאז הוקמה. כמו ביום ההצבעה ובימים שקדמו לה, פעילים נגד הרפורמה ממשיכים להפגין נגד צעדי הממשלה, והבוקר (ד') הגיעו אחדים מהם לפתח ביתו של שר הכלכלה ניר ברקת.

חלק מהפעילים קשרו את עצמם וחסמו את שער היציאה מביתו של ברקת בירושלים. שוטרים הגיעו למקום ופינו אותם. מטעם הפעילים נמסר: "הגענו הבוקר לניר ברקת כדי לומר לו מקרוב שההיסטוריה תשפוט אותו כמי ששתק, התקרנף והצביע בעד הפיכה משטרית שחיסלה את הדמוקרטיה, קרעה את העם וריסקה את הכלכלה. שר כלכלה מנותק שבמודע פוגע בכלכלה וזורק את הפנסיות של כולנו לפח".

"מאוחדים במאבק להורדת יוקר המחיה"

בתחילת השבוע הגיע ברקת לדיון מיוחד של ועדת הכלכלה בכנסת בראשות חברי היקר דוד ביטן. הוועדה נתבקשה לאשר את החוק שהעביר ברקת בממשלה שיטיל קנס של עד 100 מיליון שקל על מי שינסה לחסום יבוא מקביל. "נתניהו, ביטן ואני מאוחדים במאבק להורדת יוקר המחיה, כאיש אחד למען אחת המטרות האסטרטגיות של הממשלה", אמר ברקת לאחר הדיון.