זכתה בהתערבות על אלפי שקלים: "לא האמין שיש לי 12 ילדים"

איך זה להיות אמא במשפחה מרובת ילדים? בסרטון של "רגע של חכמה" ארבע אימהות משתפות בתובנות ובאתגרים. אחת האימהות בסיפור מפתיע במיוחד: "הוציא תיק ג'יימס בונד כמו בסרטים והביא לי 5,500 אלף שקלים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/02/23 23:07 ל בשבט התשפג

זכתה בהתערבות על אלפי שקלים: "לא האמין שיש לי 12 ילדים"
אמא ל-11 ילדים, צילום: מתוך רגע של חכמה

הנשים שהופכות את האימהות למקצוע:  ליאת ברששת מגדלת שנים עשר ילדים, ציפייה עמרן עשרה, חיה גלזר מגדלת אחד עשר ילדים, ויפית שוקט אמא לשמונה. בסרטון חדש שיצא בערוץ "רגע של חכמה" משתפות האימהות המרשימות האלה בתובנות מחוויית ההורות במשפחה מרובת ילדים ומספרות על האתגרים איתם הן מתמודדות. 

הנס של ליאת, אמא ל-12 ילדים

ליאת ברששת מספרת שלצד השמחה והברכה, גידול שנים עשר ילדים זו לא משימה פשוטה מבחינה כלכלית, ומשתפת בנס שקרה לה, "השעה הייתה אחת עשרה בלילה, דפיקות בדלת. אני פותחת לאישה מבוגרת עם כיסוי ראש, שאומרת שהיא אוספת צדקה".

לליאת היו באותו רגע חמישים שקלים בלבד, שנועדו לקניות של אוכל עבור הילדים, אבל היא לא היססה ונתנה אותם לקבצנית. באותו יום  כשחזרה הביתה מיציאה עם חברה, פגשה איש ברחוב ששאל אותה מה הסטטוס שלה, "אמרתי לו אני גרושה עם אחת עשרה ילדים", ליאת סיפרה כיצד המפגש קיבל טוויסט מפתיע.

"אם יש לך 11 ילדים על כל ילד אני מביא לך 500 שקל, אם לא את מביאה לי 500 שקלים", אמר האיש, שלא האמין שהיא מגדלת לבדה שנים עשר ילדים. לאחר שהוציאה את ספח תעודת הזהות הארוך במיוחד, והוכיחה לו ש"ניצחה" בהתערבות, אותו אדם, "פתח את תא המטען של הרכב, הוציא תיק ג'יימס בונד כמו בסרטים והביא לי 5,500 אלף שקלים".

צילום: shutterstock