"חקירה עכשיו": זה מה שיאיר נתניהו צייץ ומיהר למחוק

בעקבות טענתו של העיתונאי אלי ציפורי, כי הנהגים של ראש הממשלה הם אנשי שב"כ, קרא יאיר נתניהו לחקור אותם: "האנשים האלה צריכים לעמוד לדין ולהשלח לכלא לשנים רבות!"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/02/23 17:22 כט בשבט התשפג

"חקירה עכשיו": זה מה שיאיר נתניהו צייץ ומיהר למחוק
צילום: פלאש 90

העיתונאי, אלי ציפורי, טען היום (ב') כי הנהגים של ראש הממשלה, בנימין נתניהו הם אנשי שב"כ שמסרו מידע לעיתנואי בן כספית. "וואו! נחשף בדיון: המקורות של המודיע המשטרתי והנוכל העיתונאי בן כספית היו נהגים משיירת ראש הממשלה, שהם גם אנשי שב"כ - ולכן מסירת מידע כלשהי על ידם היא עבירה פלילית!", צייץ ציפורי.

בעקבות טענתו, בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, הגיב וצייץ כי "וואו!!! השבכ מעורב בהפיכה נגד ראש הממשלה! וועדת חקירה עכשיו! האנשים האלה צריכים לעמוד לדין ולהשלח לכלא לשנים רבות!", כתב נתניהו. לאחר כמה שעות, מחק נתניהו את הציוץ.

צילום: צילום מסך עמיאל ירחי

נתניהו דורש להחליף את כל הנהגים בשיירה ומסביר מדוע

נזכיר כי בחודש נובמבר האחרון, דרש נתניהו להחליף את כל הנהגים שעובדים במשרד ראש הממשלה. הדרישה הגיעה על רקע מה שכינו בסביבת נתניהו "טעמי שמירה על אמון" וכי נתניהו לא סומך על הנהגים ששירתו בתפקיד בעת כהונת ראשי הממשלה בנט ולפיד. ייתכן וכי אחד הגורמים לכך הוא הסיפור של בנו של נתניהו שכזכור, הוקלט לפני מספר שנים על ידי הנהג ברכב הממשלתי מה שגרם לפיצוץ פרשת ביקורו של יאיר נתניהו במכון החשפנות, נתניהו אף תבע לאחר מכן את הנהג לאחר שזה מכר את ההקלטות לערוץ תקשורת.

צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ראש הממשלה דאז, יאיר לפיד הגיב ואמר כי "היום פורסם שלשכת נתניהו דורשת להחליף את 'כל מי שעבד עם לפיד'" כתב ראש הממשלה והמשיך: "ככה, בלי הסבר, בלי סיבה אנשי מקצוע שלא עשו שום דבר רע פתאום מסומנים,ֹ יספגו הרעה בתנאים. אולי יפוטרו. כמה קל לפגוע באנשים,ֹ ולמה? מאיזו סיבה? מה הם עשו רע?" לפיד מסיים בפניה אישית לנתניהו וכותב לו: "ביבי, אל תעשה את זה. זה לא ראוי".