עקיבא נוביק בתביעת ענק נגד עיתונאי במעריב

אחרי שהעיתונאי אלי ציפורי תבע את עקיבא נוביק, נוביק משיב מלחמה ויגיש כתב הגנה בו ינסה להוכיח כי ההשמצות שכתב הם אמת: "הגיע הזמן שיתחיל לשלם את המחיר על ההתנהלות שלו כאן"

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 28/04/22 19:51 כז בניסן התשפב

עקיבא נוביק בתביעת ענק נגד עיתונאי במעריב
עקיבא נוביק, צילום: יח"צ

היום (ה')  נודע כי העיתונאי עקיבא נוביק יגיש כתב הגנה במשפט שמתנהל נגדו אותו הגיש אלי ציפורי, זאת בנוסף לתביעה שכנגד על סך 200,000 ש״ח נגד אלי ציפורי.

נוביק צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי "בבית המשפט אטען שהמילים ״אתה ידוע כמשוגע המקלל של הטוויטר״ הן אמת לאמיתה ואינן לשון הרע. עורך דיני שחר בן מאיר יוכיח זאת בעזרת שלל ציוצים מרחבי הטוויטר, ויראה כיצד שוקד ציפורי על טיפוח תדמית שכזאת"

בנוסף ציין כי יתבע בחזרה את ציפורי על סכום של 200000 שקלים, "הגיע הזמן שישלם על ההתנהלות שלו"

נזכיר כי זו לא הפעם הראשונה שציפורי מסתבך, כאשר רק בשנה שעברה ציפורי תבע את כתב המשפט של גלובס אבישי גרינצייג על סך 200 אלף ש"ח, לטענתו של ציפורי, גרינצייג ניהל נגדו קמפיין הכפשה שכל תכליתו הוא "להציג את ציפורי כלא בריא בנפשו, לא פחות ולא יותר, כי אינו מקצועי ושאיננו עיתונאי. גרינצייג פרסם את הפרסומים הכוזבים בזדון, מתוך רשעות של ממש". עו"ד של גרינצייג אמר לחדשות כיפה כי "מר ציפורי הוא שנקט במסע הכפשה כך שבמספר חודשים מצומצם פרסם מאות פרסומים משמיצים כנגד מר גרינצייג".

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן