עורך הדין בסרגליק החזיר את כל הכסף למשפחת וולקוב: "הקלה גדולה"

אחרי הסערה שהתעוררה בעקבות הסכום הגבוה אותה גבה עורך הדין ממשפחת הנרצח, בסיכום חדש בין הצדדים סוכם כי רובו המוחלט של הכסף יוחזר למשפחה וסכום כסף נוסף יתרם לעמותה מוסכמת

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/02/23 20:53 יג בשבט התשפג

עורך הדין בסרגליק החזיר את כל הכסף למשפחת וולקוב: "הקלה גדולה"
משפחתו של יורי וולקוב, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

מחזיר את כל הכסף: לאחר שהחזיר את רוב הכסף, עורך הדין אייל בסרגליק שיצצג את משפחת וולקוב הודיע כי יחזיר את מלוא הסכום. כזכור, במסגרת הרצח שזעזע את המדינה בו נרצח יורי וולקוב ז"ל בעת שחצה מעבר חציה ייצג את משפתו של יורי עורך הדין אייל בסרגליק, וברביעי האחרון  התעוררה סערה אחרי שנחשף כי הוא גבה מהמשפחה כ-600 אלף שקלים במהלך הייצוג.

הסכם חדש בין בסרגליק ומשפחת וולקוב

בהודעה מטעם בסרגליק ומשפחת וולקוב נכתב כי הערב (שבת) הם הגיעו להסכם, במסגרתו בסרגליק ישיב לידי המשפחה 575,000 שקלים, כאשר במקביל  יתרם סכום של 10,000 שקלים למטרה ציבורית ראויה שסוכמה מראש ומקובלת על משפחת המנוח. גברת וולקוב מסרה אחרי הסיכום החדש כי היא קיבלה בתודה ובהקלה גדולה את הודעתו של בסרגליק.

אחרי פרוץ הסערה, כתבה בתו של וולקוב כי הם חתמו על ההסכם עם בסרגליק "מתוך בהלה ותמימות", ודרשה שיחזיר את כל הכסף. "תורת עם ישראל אומרת- 'כל אלמנה ויתום לא תענון', חל איסור לצער אלמנות ויתומים ואני שואלת שאלה פשוטה, למה לפגוע בנו שוב? איפה הלב של אותו עורך דין? האם לא סבלנו מספיק כשרצחו את אבי, כעת נאלץ להתמודד גם עם דבר כזה? זועקת לאלוהים עד מתי".

"מידע שקרי המציג אותי כביכול כמי שעשק את המשפחה"

לאחר הביקורות, השיב עורך הדין בפוסט פייסבוק לטענות וסיפר את גרסתו לאירועים. לדבריו, המשפחה היא זו שהגיעה אליו בבקשה שייצג אותם ומלכתחילה סוכמו בינהם כל פרטי החוזה: "בנוכחות עורך דין מטעם המשפחה ומתורגמן, הבהרתי למשפחה שעלויות הטיפול צפויות להיות יקרות, אך בתמורה אעמיד לרשותם את צוות המשרד כולו לטיפול בכל היבטי התיק כנפגעי עבירה", כתב בסרגליק והוסיף: "תכתובות שיש לי עם המשפחה מראות כי בכל שלבי העבודה מולם הם היו שבעי רצון מאוד ואסירי תודה".

מאוחר יותר, אומר בסרגליק, צד שלישי דרש ממנו את הכספים חזרה ומבלי שהצליח ליצור קשר עם בני המשפחה: "לתדהמתי, לפני מספר ימים, צד שלישי פנה בדרישה לקבל את כל כספם בחזרה. ניסיונותיי ליצור קשר עם המשפחה לא צלחו. ביקשתי לקיים מפגש לדון בדברים, אך סורבתי. מיד לאחר מכן פורסם בתקשורת מידע שקרי המציג אותי כביכול כמי שעשק את המשפחה. לדברים אין כל שחר".