"מת לדקור מישהו": הוגש כתב האישום נגד עדי מזרחי בגין רצח יורי וולקוב

על פי כתב האישום נגד עדי מזרחי מחולון שדקר למוות את יורי וולקוב ז"ל לפני כחודש, עולה כי הנאשם שלף מבין בגדיו חפץ חד ודקר עמו המנוח בליבו בכוונה להמיתו | העו"ד המייצג את המשפחה: "לא נסתפק בפחות מהרשעה שתוביל למאסר עולם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/12/22 10:39 כח בכסלו התשפג

"מת לדקור מישהו": הוגש כתב האישום נגד עדי מזרחי בגין רצח יורי וולקוב
עדי מזרחי בבית המשפט, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

הפרקליטות הגישה הבוקר (ה') בבית המשפט המחוזי בתל אביב, כתב אישום נגד עדי מזרחי מחולון בגין רצח בכוונה, זאת לאחר שדקר למוות את יורי וולקוב ז"ל במעבר חציה בעיר חולון לפני כחודש, ללא כל סיבה ממשית. לנאשם יוחסו עבירות של רצח, איומים, קשירת קשר לביצוע עוון, השמדת ראיה ושיבוש מהלכי משפט.

"בתגובה שלף מזרחי מבין בגדיו חפץ חד ודקר עמו את המנוח בליבו"

על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד כנרת כאהן-מור ואביב בר אור, בתאריך 23.11.2022 צעדו המנוח ובת זוגתו ילנה באחד מהרחובות הראשיים בחולון. בעודם חוצים מעבר חצייה באור ירוק, הגיע מזרחי למקום רכוב על אופנוע במהירות גבוהה, נסע על מעבר החציה ונעצר לאחריו, זאת למרות שבכיוון נסיעתו היה רמזור אדום. משהבחינה ילנה, כי מזרחי רכב על האופנוע באופן המסכן הולכי רגל, צילמה אותו באמצעות מכשיר הטלפון הסלולרי וביקשה להמשיך בדרכה, כשבשלב זה נפרדה גם מהמנוח שפנה לכיוון אחר.

עדי מזרחי מגיע לבית המשפט

עדי מזרחי מגיע לבית המשפט | צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

מזרחי, שהבחין שצולם על ידי ילנה, נסע בעקבותיה ומשהתקרב אליה, חסם את דרכה ודרש ממנה באופן מאיים שתמחק את התמונה שצילמה. בשלב זה, הבחין המנוח במתרחש הגיע למקום ושאל את מזרחי "מה קרה? מה קרה?". המנוח נעמד בין ילנה למזרחי, שב ושאל אותו: "מה אתה רוצה?" וביקש ממנו להמשיך לנסוע. בתגובה שלף מזרחי מבין בגדיו חפץ חד ודקר עמו את המנוח בליבו בכוונה להמיתו. מיד לאחר מכן, נמלט מזרחי מהמקום כשהוא רוכב על אופנועו במהירות. בעקבות האירוע המנוח צעד מספר צעדים, התמוטט על אי תנועה והובהל לבי"ח תוך מאמצי החייאה. כעבור כשעה נקבע מותו של המנוח כתוצאה מהלם בעקבות פצע דקירה בלב.

עוד נכתב בכתב האישום כי זמן קצר לאחר המלטות מזרחי מהמקום הוא פעל להשמדת הראיות. בין היתר, העלים את החפץ החד עמו ביצע את הרצח.

פיענוח הרצח על ידי המשטרה:

"החל לפעול בקור רוח להעלמת ראיות"

מעו"ד אייל בסרגליק המייצג את משפחת וולקוב נמסר: "חלק אחד של ההליך תם - הגשת כתב אישום חמור על ידי הפרקליטות כנגד עדי מזרחי, אולם לא נשלם אנו לא נסתפק בפחות מהרשעה על רצח בנסיבות מחמירות בכוונה שיוביל למאסר עולם ללא קציבת חנינה לרוצח האכזר שרצח את ראש המשפחה יורי, השאיר ילדים כולל ילדה בת 13 בהלם ובהרס מוחלט, על לא עוול בכפם".

מבקשת המעצר עד תום ההליכים שהוגשה במקביל, ציינו עו"ד כאהן-מור ובר אור כי: "מסוכנותו הגבוהה של המשיב זועקת הן מביצוע הרצח עצמו, של אדם עמו לא היה למשיב כל עימות פיזי או מילולי ממשי, והן ממעשיו של המשיב מיד לאחר הרצח עת החל לפעול בקור רוח להעלמת ראיות. מסוכנותו של המשיב נלמדת גם מהעובדה שנהג להסתיר חפץ חד בין בגדיו, ומאמירתו למכרו שהוא 'מת לדקור מישהו', דבר המלמד אף הוא על הלך נפשו של המשיב".

בנוסף, צוין בבקשת המעצר כי: "המשיב רצח את המנוח באמצע צומת סואן והומה אדם, באופן סתמי, ללא כל סיבה ממשית, ומבלי שהמנוח עשה לו דבר, באופן המבטא התנכרות קשה וחמורה מצד המשיב לערך קדושת חיי האדם".