משפחתו של הקצין הסרוג מעדכנת במצבו ומקימה מיזם מרגש לרפואתו

בשבת בבוקר קצין הצנחנים נדב ניטרל מחבל שביצע ירי לעבר יהודים בעיר דוד, ונפגע בעצמו. מצבו ממשיך להיות קשה, ומשפחתו עדכנה: "ככל הנראה נידרש לתהליך שיקום ארוך" | בנק מעשים טובים נפתח לרפואתו ובמוצאי השבת תתקיים תפילה בכותל המערבי

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/02/23 17:18 יא בשבט התשפג

משפחתו של הקצין הסרוג מעדכנת במצבו ומקימה מיזם מרגש לרפואתו
אילוסטרציה, צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

נדב, קצין הצנחנים שנפצע בבוקר יום השבת בפיגוע בעיר דוד, נפגע באורח קשה, וביום שלישי אף נרשמה הידרדרות במצבו. משפחתו של הקצין מסרה היום כי בימים האחרונים נדב עבר מספר בדיקות מקיפות במטרה להבין את חומרת הפגיעה. המדדים של נדב טובים ומצבו יציב, אך תוצאות ה-MRI מעידות על סיבוך לא צפוי ולמורכבות שמעלה חשש גדול לפגיעת ראש.

"זהו ניסיון קשה מאוד לכולנו ואנחנו סמוכים ובטוחים שהקב"ה יעזור לנו"

המשפחה מסרה כי "ככל הנראה, נידרש לתהליך שיקום ארוך. זהו ניסיון קשה מאוד לכולנו ואנחנו סמוכים ובטוחים שהקב"ה יעזור לנו לעמוד בו ויביא רפואה שלמה ומהירה לנדב. אנו מאמינים שעלינו לצמוח מכל משבר וגם מהמשבר הקשה הזה, תפקידנו לבנות ולהיבנות. אנו מזמינים את כל עם ישראל להצטרף אלינו בבניית קומה נוספת בכל המישורים: בין אדם לעצמו, בין אדם לאומתו, אדם לחברו ואדם למקום".

"אנו מבקשים להודות על התמיכה האדירה והחיבוק החם שאנחנו מקבלים בימים אלו מכל עם ישראל, שמתגלה במלוא הדרו ומוכיח שכולנו עם אחד בלב אחד. מי ייתן ומהחדר הזה בטיפול נמרץ - בו מגיעים מבקרים ומבקרות מכל חלקי הארץ וגווני העם תצא בשורת האחדות ואהבת ישראל, בלי תנאים, למרות ועם כל המחלוקות".

המשפחה ביקשה להמשיך ולהרבות בתפילות ובמעשים טובים לרפואת בנם הקצין. לסיום ציינו בני המשפחה כי נפתח בנק של מעשים טובים לרפואת בנם, וכי הם היו שמחים אם הציבור הרחב יקח חלק במיזם. קישור לעמוד של הבנק: https://padlet.com/snifbeinhahomot/padlet-3vziqytbgalik48u

בנוסף למיזם משפחתו של הקצין מבקשת מהציבור להגיע לתפילת רבים ברחבת הכותל המערבי במוצאי שבת הקרובה (בשלח) בשעה 22:00. התפילה תתקיים בהשתתפות רבנים ותלמידי חכמים. "אבינו מלכנו פתח שערי שמיים לתפילתנו, בבקשה עשו מאמץ להגיע", נמסר.