הציבור מתבקש להתפלל לרפואתו: החמרה במצבו של קצין הצנחנים הסרוג

מבית החולים שערי צדק נמסר אמש כי חלה החמרה במצבו של הקצין נ' שניטרל את המחבל בפיגוע בעיר דוד, וכי הוא מורדם ומונשם | בכותל נערכה תפילה לרפואתו

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/02/23 08:31 י בשבט התשפג

הציבור מתבקש להתפלל לרפואתו: החמרה במצבו של קצין הצנחנים הסרוג
זירת הפיגוע | , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

סגן נ', קצין הצנחנים שנפצע בבוקר יום השבת בפיגוע בעיר דוד, נפגע באורח קשה, ואמש (ג') נרשמה הידרדרות במצבו. מבית החולים שערי צדק בו הוא מאושפז, נמסר כי מצבו עדיין מוגדר קשה, וכי הוא מורדם ומונשם ביחידה לטיפול נמרץ. בשעות הלילה אמש נערכה תפילה לרפואתו של הקצין.

בפיגוע שביצע המחבל בן ה-13 שהסתתר בין מכוניות חונות לצד הכביש, נפגע באורח בינוני גם אביו של הקצין, בהמשך השתפר מצבו בבית החולים.  

שר הביטחון יואב גלנט, ביקר בתחילת השבוע את קצין הצנחנים שנפצע, ובסיום הביקור, אמר: "בזכות לוחמים כמו סגן נ', מדינת ישראל מצליחה לשמור על חיי אזרחיה. נ' חתר למגע בנחישות ואומץ לב, ומנע פגיעה באזרחים רבים". לצד מיטתו של סגן נ', שר הביטחון גלנט שוחח עם לוחמי גדוד 202 וחיזק אותם על פעילותם בשטח.

"בגופו הגן על סביבתו וזאת תוך כדי שהוא פצוע"

מג"ד "צפע", סא"ל אלמוג רותם, פרסם מכתב לחייליו בו הוא משבח את מעשיו של סגן נ'. "אחד מפצועי הפיגוע הוא מפקד צוות בפלגה ד' סגן נ'. באירוע, נ' פעל בחדות ובמקצועיות, חתר למגע עד לנטרול המחבל ובגבורתו מנע פיגוע קשה יותר. סגן נ' פעל כמצופה ממנו וברוח הגדוד - חתירה למגע עד לנטרול האויב, ובגופו הגן על סביבתו וזאת תוך כדי שהוא פצוע".