יהורם גאון מסביר: "אני לא רוצה להיות חלק מהמון - אני אחד"

ענק הזמר הישראלי הוציא שיר חדש ולא מתמרמר על אי ההשמעה של שיריו החדשים. גאון מסביר מדוע סירב לחתום על מכתב הזמרים נגד סגירת התאגיד וחושף מה שלח לו מנכ"ל התאגיד גולן יוכפז

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/01/23 22:43 ח בשבט התשפג

יהורם גאון מסביר: "אני לא רוצה להיות חלק מהמון - אני אחד"
יהורם גאון , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יהורם גאון מחדש: גם בגיל 83,יהורם גאון לא נח, ענק הזמר הישראלי ממשיך להופיע, מתחזק תוכנית רדיו פופולרית וגם מוציא שירים חדשים. בראיון לאתר וואלה, התייחס גאון לשיר החדש, לאי ההשמעה ברדיו וגם לנושא הבוער של סגירת התאגיד.

בראיון מתייחס גאון להשמעת שירי האומנים הוותיקים ברדיו ומביא הצעה חדשה לבחירת השירים לפלייליסטים בתחנות הרדיו: "מאחר והמרחק בין האנשים שיושבים בוועדות הפלייליסט השונות לאמנים שמוציאים שירים הולך וגדל, אני מציע לעשות ועדות פלייליסט בכל תחנות הרדיו שישבו בהן אנשים שהם לא ילדים ולא צעירים שיידעו להעריך מילים כמו 'שְׁתַלְתֶּם נִגּוּנִים בִּי, אִמִּי וְאָבִי, נִגּוּנִים מִזְמוֹרִים שְׁכוּחִים', ויידעו להעריך את המנגינה הזאת" הוא אומר בראיון לשגיא בן נון בוואלה.

גולן יוכפז

גולן יוכפז, שלח הודעה לגאון |  צילום: סיון פרג'

ההודעה ששלח מנכ"ל התאגיד לגאון

בהמשך מתייחס גאון גם לסערת סגירת התאגיד ומסביר מדוע לא חתם על מכתב האמנים ושאר המכתבים שפורסמו: "אני אף פעם לא חותם. אני לא רוצה להיות חלק מהמון. לא רוצה להיות חלק מטייסים, לא רוצה להיות חלק מהיי טקיסטים, לא רוצה להיות חלק מעורכי דין. לא רוצה להיות חלק. אני מביע את דעתי. אני בנאדם אחד".

גאון חשף את ההודעה ששלח לו מנכ"ל התאגיד לאחר שהתבטא נגד סגירתו בתוכנית הרדיו שלו: "אני מבקש להודות לך מקרב לב בשם עובדי ועובדות תאגיד השידור ובשמי על מילות התמיכה שהשמעת בשידור בגלי צה"ל אתמול, על העמידה לימין השידור הציבורי. יש חשיבות גדולה לקול שלך בהקשר הזה", כך כתב לו יוכפז.

לשאלת בן נון מדוע סירב להצעה לכתוב בעיתון ישראל היום, ענה גאון: "אני בסך הכל אמרתי שיש לי תכנית רדיו, שבה אני כותב כל שבוע תשעה מאמרים, ואני לא יכול להתפנות לשבת ולכתוב עוד מאמר שבועי. זה רק עניין של זמן. אם הייתי פנוי בוודאי שהייתי כותב".

שירו החדש של יהורם גאון - ניגונים: