עיתונאית "הארץ" שאלה את סמוטריץ' על מערכת המשפט - כך הוא הגיב

יו"ר הציונות הדתית ושר האוצר תקף את עיתון "הארץ" במהלך ישיבת הסיעה: "מי שהופך את אזרחי מדינת ישראל לפושעים זה אתם"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 30/01/23 15:04 ח בשבט התשפג

עיתונאית "הארץ" שאלה את סמוטריץ' על מערכת המשפט - כך הוא הגיב
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

במהלך ישיבת הסיעה, תקף יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', את העיתון "הארץ" לאחר שאחת העיתונאיות שאלה אותו על הרפורמה במערכת המשפט, בעקבות כותרת בה כתבו כי "מתנחל הרג ערבי".

"מי שגורם את הנזק הגדול ביותר למדינת ישראל, מי שמוציא את דיבתה רעה בשקרים, מי שהופך את צבא הגנה לישראל, משטרת ישראל, אזרחי מדינת ישראל לפושעים, לפושעי מלחמה, זה אתם, מי שמנהל את קמפיין הדה לגיטימציה הגדול נגד מדינת ישראל זה אתם", אמר סמוטריץ' לעיתונאית "הארץ".

סמוטריץ' תוקף את לפיד: "הפכת להיות תומך של ה-BDS?"

בישיבת סיעה של "הציונות הדתית", תקף שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', את יו"ר האופוזיציה, יאיר לפיד וטען כי הוא מנהל "קמפיין פוליטי כדי לפגוע ולגרום נזק לכלכלה הישראלית", על רקע הסרטון שפרסם ברשתות החברתיות.

לפיד, ספד לרב דרוקמן

לפיד | צילום: Tomer Neuberg/Flash90

"ראיתי אתמול סרטון שיאיר לפיד פירסם במיוחד, שהמסקנה שלו היא שצריך להוציא השקעות ממדינת ישראל ולהעביר לסינגפור. אני רוצה לפנות אליך יאיר, אתה ראש ממשלה ושר אוצר לשעבר, מה קרה לך? אין לך טיפת אחריות? הפכת להיות תומך של הBDS? המהלכים האלו של האופוזיציה עלולים חלילה לגרום לנזק מסוים לטווח קצר, אך אנו משוכנעים שהכלכלה הישראלית גדולה וחזקה מהם ותמשיך לצמוח לעוד שנים רבות יחד עם הרפורמות שאנחנו מביאים עכשיו ועם התקציב האחראי והמאוזן שאנחנו נביא לממשלה בחודש הבא".