אחרי שבועיים של היעדרות: לפיד יגיע להפגנה במוצאי שבת

אחרי שנמתחה עליו ביקורת על כך שהוא לא הגיע למחות נגד הממשלה, יו"ר יש עתיד הודיע כי הוא מתכוון להגיע להפגנה במוצאי שבת: "בואו להגן על המדינה האהובה שלנו מפני הרס הדמוקרטיה"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 18/01/23 19:52 כה בטבת התשפג

אחרי שבועיים של היעדרות: לפיד יגיע להפגנה במוצאי שבת
לפיד מפגין, צילום: אלעד גוטמן

מאז הקמת הממשלה ופרסום הרפורמה במערכת המשפט של שר המשפטים, יריב לוין, מתנגדי הממשלה מקיימים הפגנות בכל רחבי הארץ. מי שטרם הגיע להפגנות הוא ראש האופוזיציה ויו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, שנמתחה עליו ביקורות על כך שהוא טס לחופשה ביום פרסום הרפורמה במערכת המשפט.

הערב (ד') הודיע לפיד, כי הוא מתכוון להשתתף בהפגנה במוצאי שבת הקרוב נגד הממשלה.  "במוצאי שבת הפגנה עוצרים את הטירוף - נלחמים על המדינה בחיפה, בירושלים, בתל אביב . בואו להגן על המדינה האהובה שלנו מפני הרס הדמוקרטיה. כן, גם אני אבוא", הכריז לפיד.

לפיד יבריז שוב מההפגנה? מחלוקת בין חברי הכנסת של יש עתיד

בשבוע שעבר, חברת מפלגתו של לפיד, קטרין אלהרר, טענה כי הוא לא יגיע גם להפגנה שהתקיימה במוצאי שבת האחרון. בראיון לרדיו ynet אמרה אלהרר: "הוא לא יבוא כי ביקשו ממנו לא לבוא. הוא יבוא בשבת הבאה, ביקשו שלא יהיה אירוע שנשלט על ידי הפוליטיקאים, וזה בסדר".

הפגנת השמאל

הפגנת השמאל צילום: Tomer Neuberg/Flash90

לשאלה האם לפיד יגיע רק בתנאי שהוא ינאם בהפגנה, ענתה אלהרר: "אני לא יודעת". מי שסתר את דבריה של אלהרר הוא חבר מפלגתה רם בן ברק. באולפן ynet הוא אמר: "יאיר לפיד יהיה בהפגנה במוצאי שבת וגם אני אהיה, וגם אשתי תהיה וילדיי יהיו. ואני מקווה שעוד הרבה אנשים מנהלל ומכל הארץ יבואו להפגנה".