הח"כ מש"ס מזהיר את בג"צ: "אם יפסלו את דרעי, הם יורים לעצמם בראש"

יו"ר מפלגת ש"ס והממשלה מחכים לפסיקת בג"צ בנושא מינויו של אריה דרעי לשר בממשלה. חבר הכנסת אברהם בצלאל מזהיר מפני פסילתו של דרעי וטוען: "הם מבינים איפה הציבור נמצא"

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 17/01/23 15:43 כד בטבת התשפג

הח"כ מש"ס מזהיר את בג"צ: "אם יפסלו את דרעי, הם יורים לעצמם בראש"
חבר הכנסת אברהם בצלאל, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מחכים לפסיקת בג"צ: יושב ראש מפלגת ש"ס מחכה לפסיקת בג"צ בעניינו שאמורה להתקבל ממש בקרוב, אבל יש מי שכבר מתכוננים ליום שאחרי. חבר הכנסת אברהם בצלאל מש"ס מתריע היום (ג') בראיון לערוץ הכנסת מפני פסילה אפשרית של בג"צ את יו"ר מפלגתו 

צפו בדברים של חבר הכנסת אברהם בצלאל:

"אני חושב שבסוף היום, אם הם יפסקו ויפסלו אותו הם יורים לעצמם אפילו בראש הייתי אומר" אמר חבר הכנסת בצלאל, "ברמה הזאת. הם יודעים את הרגישות שקורית כרגע, הם מבינים איפה הציבור נמצא, אנחנו מכירים את המחאות ורואים את הדברים שקורים ברחוב בשבועות האחרונים לאור כל המצב הזה"

אברהם בצלאל

אברהם בצלאל צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"זה קצת נשמע מאיים"

בשלב זה המגישה מזל מועלם אמרה לחבר הכנסת כי "זה קצת נשמע מאיים" ובצלאל ענה: "אני לא חושב שזה מאיים בכלל אני מבין, הם צריכים לקחת את זה ואין לי ספק שזה על השולחן הדבר הזה".

חבר הכנסת בצלאל, כיהן בעבר כסגן ראש עיריית ירושלים וראש אגף החינוך המקומי מטעמה של מפלגת ש"ס. לקראת הבחירות האחרונות התפטר מתפקידיו במועצת העיר, הוצב במקום 11 ברשימה לכנסת וכנס לאחר ההישג של ש"ס בבחירות.