סמוטריץ' בהקלטה: "ספרדי ומסורתי - אתה חושב שאכפת לו הומואים?"

בשיחה עם איש עסקים שתומך בו, טען יו"ר הציונות הדתית כי ההתנגדות שלו לארגונים הלהט"בים לא תפגע בו פוליטית | לפיד תקף: "ההקלטות מזכירות לנו כמה נתניהו חלש ושבוי שבוי בידי קיצונים גזענים"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 16/01/23 07:22 כג בטבת התשפג

סמוטריץ' בהקלטה: "ספרדי ומסורתי - אתה חושב שאכפת לו הומואים?"
סמוטריץ'. , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שר האוצר ויו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ' הסעיר את המערכת הפוליטית לפני הבחירות האחרונות לאחר שנשמע תוקף בחריפות את יו"ר הליכוד, בנימין נתניהו בהקלטה סודית. על פי פרסום של הכתב הפוליטי של כאן חדשות, מיכאל שמש, הבוקר (ב') נחשפת עוד הקלטה בה נשמע סמוטריץ' מדבר על  היחס שלו לקהילה הגאה בשיחה עם איש עסקים שתומך בו.

"לא אסקול הומואים ואתם לא תאכילו אותי שרימפס"

בהקלטות טוען כי התנגדותו לארגונים הלהט"בים לא תפגע בו פוליטית. "לא אסקול הומואים ואתם לא תאכילו אותי שרימפס. ספרדי, מסורתי, אתה חושב שאכפת לו (המצביע המסורתי א.ט) הומואים? מעניין את הסבתא שלו. הוא אומר אין לי בעיה איתם, 'אתה חושב שזה מעניין אותי שאתה נגדם'", אמר סמוטריץ' בהקלטה.

בקרני שומרון חוששים מלהט"ב?

 צילום: Yonatan Sindel/Flash90

עוד הוא אמר בהקלטה כי "עזוב, הוא יודע שאני כזה. זה לא מעניין אותו. אני היחיד שלא הלך עם רע"ם, שומר על ארץ ישראל בשביל הנכדים שלו. הוא יהיה לידי. הוא הביא את ראש הוועד של הבסטות של מחנה יהודה. זה כולם שם. אני צריך אותם לידי, אני צריך תמונות איתם".

לפיד: ההקלטות של סמוטריץ' מזכירות לנו כל פעם מחדש כמה נתניהו חלש

ראש האופוזיציה ויו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, תקף את יו"ר הצינות הדתית עם הפרסום. "הקלטות סמוטריץ׳ מזכירות לנו כל פעם מחדש כמה נתניהו חלש וכמה זה מסוכן שהוא שבוי בידי קיצונים גזענים. זו לא שאלה של ימין ושמאל, זו לא שאלה של ליכוד או יש עתיד. זו הפכה לשאלה גדולה יותר: אהבת אדם או שנאת אדם", אמר לפיד.

 סמוטריץ' בהקלטה: "ביבי שקרן בן שקרן"

כזכור, בהקלטות סודיות שנחשפו על ידי מיכאל שמש לפני הבחירות הקודמות, נשמע יו"ר הציונות הדתית תוקף בחריפות את יו"ר הליכוד, בעקבות כי הוא לא התכוון להקים ממשלה עם רע"מ אחרי הבחירות הרביעיות.

"אם הייתי רוצה לקחת שני מנדטים מביבי, הייתי צריך להיכנס באמ-אמא שלו. הוא שקרן בן שקרן. הוא לא רצה ללכת עם רע"ם? רצה באבי-אביו. אני היחידי שעמדתי בפרץ, הייתי מרוויח שני מנדטים. לי חשוב לקבע תודעה שבימין זה טאבו. אני כאילו מיישר קו, אני לא משקר כשמראיינים אותי. אני אומר שאני לא עוסק במה שהיה לא חשוב", אמר סמוטריץ'.