הח"כית הסרוגה קיבלה איומים על חייה: "לא ננטוש את נשקינו"

חברת הכנסת לימור סון הר-מלך קיבלה הודעת איומים על חייה מגורם שהזדהה בשמו של המחבל שהפך לסמל הטרור: "את ארגוני הטרור ביהודה ושומרון צריך לחסל עד לאחרון שבהם"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 11/01/23 16:32 יח בטבת התשפג

הח"כית הסרוגה קיבלה איומים על חייה: "לא ננטוש את נשקינו"
לימור סון הר מלך, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

חברת הכנסת לימור סון הר-מלך מעוצמה יהודית קיבלה הבוקר (ד') הודעת איומים לתיבת ההודעות האישיות בחשבון הפייסבוק שלה, מגורם שהזדהה בשמו של המחבל "איברהים אל נאבלוסי" שחוסל בשכם לפני מספר חודשים והפך לסמל בקרב ארגוני הטרור.

להודעה צורף איור של מצבה כביכול של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, עליה נכתב: "בן גביר, בן צדוק ושושנה, נפטר: בקרוב. סיבת המוות: עלה להר הבית". בהודעה איים הגורם: "לא ננטוש את נשקנו".

צילום: ללא

"את ארגוני הטרור ביהודה ושומרון צריך לחסל עד לאחרון שבהם"

חברת הכנסת לימור סון הר-מלך הגיבה לאיומים ואמרה כי "שום ארגון טרור או איומים לרצח לא ירתיעו אותנו מלהמשיך מלפעול בנחישות ובעוצמה אל מול הטרור. את ארגוני הטרור ביהודה ושומרון צריך לחסל עד לאחרון שבהם, ולא להסתפק בפעולות נקודתיות בפינצטה".

צילום: ללא

עוד הוסיפה ואמרה כי "עם זאת בגורמי הטרור שעומדים מאחורי האיומים צריך לטפל ביד ברזל ולמצות עמם את הדין. מיד עם קבלת האיומים פניתי לקצין הכנסת ודרשתי את התערבותו בנושא".

הח"כ הסרוג קיבל איומים על חייו: "תקבל רימון בבית"

בתוך כך, לאחר שהתראיין ברדיו ביום שני האחרון, חבר הכנסת מיש עתיד, אלעזר שטרן קיבל שיחה ממספר חסום ובה נאמר: "אתה מסית נגד הממשלה. אם תמשיך בדרכך תקבל רימון בבית". שטרן פנה לקצין הכנסת והגיש תלונה במשטרה. עוד באותו הלילה הצליחה המשטרה לאתר את החשוד והוא הודה במעשה בעת החקירה. 

שטרן.

שטרן. צילום: פלאש 90. הדס פרוש

"המקרה הזה הוא עוד הוכחה לסכנה הממשית שהשיח המסית והאלים גורם. אני קורא לחבריי מהקואליציה להוריד את גובה הלהבות ולגנות כל ביטוי אלימות באשר הוא. אני רוצה להודות למשטרת ישראל על העבודה המצויינת והמהירה באיתור העבריין ובטוח שימוצה איתו הדין כראוי", אמר שטרן.