הח"כ הסרוג קיבל איומים על חייו: "תקבל רימון בבית"

אלעזר שטרן קיבל שיחת איומים על חייו לאחר שהתראיין ברדיו נגד נתניהו ולוין: "אתה מסית נגד הממשלה" | המשטרה הצליחה לאתר את החשוד שהודה במעשה

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 10/01/23 10:46 יז בטבת התשפג

הח"כ הסרוג קיבל איומים על חייו: "תקבל רימון בבית"
שטרן. , צילום: פלאש 90. הדס פרוש

לאחר שהתראיין אמש (ב') ברדיו, חבר הכנסת מיש עתיד, אלעזר שטרן קיבל שיחה ממספר חסום ובה נאמר: "אתה מסית נגד הממשלה. אם תמשיך בדרכך תקבל רימון בבית". שטרן פנה לקצין הכנסת והגיש תלונה במשטרה. עוד באותו הלילה הצליחה המשטרה לאתר את החשוד והוא הודה במעשה בעת החקירה. 

 אלעזר שטרן: "המקרה הזה הוא עוד הוכחה לסכנה הממשית שהשיח המסית והאלים גורם. אני קורא לחבריי מהקואליציה להוריד את גובה הלהבות ולגנות כל ביטוי אלימות באשר הוא. אני רוצה להודות למשטרת ישראל על העבודה המצויינת והמהירה באיתור העבריין ובטוח שימוצה איתו הדין כראוי.

"הם עולים עם בולדוזרים על הדמוקרטיה הישראלית ועל הזכויות שלנו"

בראיון לתכנית "בנימני וגואטה" ברשת ב', תקף שטרן את ראש הממשלה, בנימין נתניהו ואת שר המשפטים, יריב לוין. "נתניהו חלש והוא נותן לשאר השרים וגם ללוין לעשות מה שהם רוצים בגלל המשפט שלו. אני מאחל לו שיצא זכאי אבל - לא יכול להיות שהוא שבוי של כל כך הרבה קיצוניים, בגלל שבקצה מחכה לו המשפט", אמר חבר הכנסת מיש עתיד.

יריב ונתניהו אחרי הניצחון

יריב ונתניהו אחרי הניצחון צילום: ללא

על אזהרת גנץ ממלחמת אחים אמר חבר הכנסת מיש עתיד כי"הלוואי והאמירה הייתה סתם קיצונית. כשהם עולים עם בולדוזרים על הדמוקרטיה הישראלית ועל הזכויות שלנו, הם רומסים את מה שבנינו פה ביחד לאורך כל השנים".