צפו אלעזר שטרן: "איתמר בן גביר אשם בהסתה נגדו"

שר המודיעין מיש עתיד בהתבטאות חריגה: אחרי שהשב"כ פרסם כי עצר חוליה שתכננה להתנקש בבן גביר, השר שטרן אומר כי הוא אשם בהסתה נגדו וכי הוא מציע לו "לא לדבר על הסתה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/05/22 14:18 כג באייר התשפב

אלעזר שטרן: "איתמר בן גביר אשם בהסתה נגדו"
אלעזר שטרן. בן גביר אשם, צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

צפו באמירה של שטרן נגד בן גביר:

לאחר שהותר לפרסום כי נתפסה חוליה שתכננה לפגוע בחבר הכנסת איתמר בן גביר, יו"ר עוצמה יהודית מותקף מזווית אחרת. שר המודיעין מטעם יש עתיד, אלעזר שטרן, אמר בראיון בכיכר השבת כי בן גביר עצמו הוא האשם.

"מוכן לעשות איתו הסכם שמפסיקים להסית"

"זה לא רק איתמר בן גביר, זו חוליה שתכננה להתנקש בבכירים ישראלים. בן גביר הוא עושה כותרות, אני מציע לו שלא ידבר על הסתות. שירגיע כשהוא מדבר על הסתות. אני מוכן לעשות איתו הסכם שמפסיקים להסית. הוא פתח לשכה בשייח' ג'ארח ואחמד טיבי בא לבקר אותו, יש הסכמים כאלה", אמר.

כזכור, יו"ר עוצמה יהודית הגיב והאשים את לפיד ובנט. "מילים יכולות להרוג. זה לא סוד שבמשך כל החודשים האחרונים לפיד ובנט מסיתים נגדי. כך לדוגמא לפיד קרא לי צאצא של יגאל עמיר ובנט מנסה להוציא אותי מתחום הלגיטימיות. עיתון הארץ מקדיש כל בוקר טור נגדי - על אנשי השמאל לדעת שמילים יכולות להרוג!!".

הוא הוסיף: "מודה לכוחות הביטחון שסיכלו את ניסיון הפגיעה בי, ומצפה שימשיכו לחקור את מאות קריאות ההסתה נגדי ולהעמיד לדין את המסיתים, המאיימים ושולחיהם. לא ארתע מאיומים וכוונות חיסול ואמשיך לפעול במאבקי הצודק למען עם ישראל".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן