היום כנס כיפה: האומץ לדבר על זה - מתמודדי נפש בחברה הדתית

כנס מיוחד שיתקיים בירושלים ומועבר בשידור חי באתר כיפה - עוסק בעולם של מתמודדי הנפש במגזר הדתי. רעיית נשיא המדינה פתחה את הכנס, ומשתתפים בו שרים, חברי כנסת, רבנים, מטפלים מתמודדי נפש ובני משפחותיהם

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/01/23 08:06 טו בטבת התשפג

כנס כיפה: האומץ לדבר על זה - מתמודדי נפש בחברה הדתית
צילום: ללא

לפרטים אודות הכנס החדש - 31.3.2024 לחצו כאן

תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה", מתקיים היום (ט"ו בטבת, 8.1) במלון רמדה בירושלים הכנס המיוחד אשר יעסוק לראשונה בעולמם של מתמודדי הנפש במגזר הדתי-לאומי והקהילות סביבם. כל הכרטיסים לאירוע אזלו. הכנס יועבר ביום ראשון בשידור חי גם באתר כיפה, וגם בעמוד הפייסבוק של האתר.

את הכנס פתחה רעיית נשיא המדינה הגב' מיכל הרצוג, ומשתתפים בו שרים ואישי ציבור, בהם השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, שר הקליטה והעלייה אופיר סופר, השרה להגנת הסביבה עידית סילמן, סגנית שר האוצר מיכל וולדיגר, הרב שמואל אליהו, היזמית החברתית יערה ישורון, מנכ"ל מפעל הפיס בני דרייפוס, אושיית הרשת משה כורסיה, מנהלת קואליציית הארגונים הדתיים לקידום בריאות הנפש ורד מזומן-אביעד, עדי מאמו-שוורץ ובעז נכטשטרן, בעלי אתר כיפה ורבים נוספים.

בכנס, שנולד מתוך הרצון להוציא את "הפחד" מהתחום, יתקיימו מושבים, שיחות אחד על אחד והרצאת אורח בשלל תחומים הנוגעים לבריאות הנפש: "התמודדות הנפש מול גבולות ההלכה", "פוסט טראומה לא רק בצה"ל", "בני נוער לאחר הקורונה" ו"לאן נעלמה התמיכה של הקהילה" ועוד.

לו"ז הכנס: האומץ לדבר על זה

צילום: