סמוטריץ' מצטרף למאבק בעזרא שיינברג: "הציבור הדתי לאומי עומד למבחן"

לאחר שחרורו של שיינברג והמחאה של הנפגעות ותושבי קצרין כנגד חזרתו לעיר, גם יו"ר מפלגת הציונות הדתית מצטרף למאבק. "עבריין מין מורשע שלא עשה תשובה ולא פיצה את הנפגעות" | חשש ששיינברג יקים קהילה חדשה

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 04/01/23 09:23 יא בטבת התשפג

סמוטריץ' מצטרף למאבק בעזרא שיינברג: "הציבור הדתי לאומי עומד למבחן"
סמוטריץ'. מצטרף למאבק בשיינברג, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מצטרף למחאה: ביום ראשון האחרון שוחרר מבית הכלא, עזרא שיינברג לאחר 7.5 שנות מאסר. שיינברג שהורשע מאונס ומעשים מגונים בנשים מקהילתו לא לקח אחריות מאז התפוצצה הפרשה וגם ערם קשיים בכל הנוגע לכספי הציצויים שהוא חוייב לשלם לנפגעות. עתה , לאחר ששוחרר מתגברת המחאה נגדו והחשש הוא כי הוא מתכנן להקים קהילה חדשה במקום מגוריו החדש, העיר קצרין בגולן.

הפוסט המלא של סמוטריץ':

סמוטריץ' תומך במחאה נגד שיינברג

שר האוצר ויו"ר מפלגת הציונות הדתית מצטרף למאבק בשיינברג ובפוסט בפייסבוק הוא מביע תמיכה במחאת תושבי קצרין. "ביום ראשון עזרא שיינברג השתחרר מהכלא אחרי שריצה 7.5 שנות מאסר" כותב סמוטריץ'. "כזכור הפגיעה שלו טלטלה את המגזר הדתי לאומי ובעקבותיו התפוצצו עוד ועוד פרשות מתוקשרות הן בציבור הדתי לאומי והן בציבור החרדי".

הרב עזרא שיינברג

הרב עזרא שיינברג צילום: Basel Awidat/Flash90

סמוטריץ' ממשיך וכותב: "היום הציבור הדתי לאומי עומד למבחן נוסף האם הוא יקבל לקהילתו עבריין מין מורשע שלא עשה תשובה ולא פיצה את הנפגעות או שהוא יעמוד בכל כוחו מנגד ולא יתן לו לבנות קהילה חדשה ובכך יגן על הנפגעות והנפגעים הבאים".

"קורא לציבור לפעול ולהיאבק בשיינברג"

"אני רוצה לחזק את תושבי קצרין שנלחמים בעוז ובגבורה למען טוהר המחנה" מביע סמוטריץ את תמיכתו במוחים. "אלו אנשים שיוכלו להגיד 'ידנו לא שפכו את הדם הזה' גם אם חלילה תתרחש פגיעה נוספת". סמוטריץ' לא מסתפק בכך וקורא לציבור לפעול ולהיאבק בשיינברג, "אני קורא לציבור להצטרף למאבק של תושבי קצרין ולהוקיע את עברייני המין מתוכנו".

המחאה נגד שיינברג

המחאה נגד שיינברג צילום: Michael Giladi/Flash90

סמוטריץ' מסיים ואומר: "מחזק את הנפגעים והנפגעות, התלמידים והתלמידות ועשרות האנשים שבמשך שנים ביקשו בעצתו. בידנו הדבר לחולל שינוי". כזכור לאחר צאתו מבית הכלא התרחשו הפגנות גם בבית הסוהר בו שהה וגם בעיר בה הוא מתכוון להתגורר.