הפך לחלק ממנהגי הצום: העיר בה אפליקציית וולט כמעט קרסה

ערב י' בטבת, אנשים רבים מוציאים את הצום שחל היום בהזמנת אוכל הביתה או למקום העבודה. שירות וולט מדווח על עומס בהזמנות בירושלים | בין המנות הפופולריות לפתיחת צום: שווארמה, פיצה וסושי

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/01/23 17:54 י בטבת התשפג

הפך לחלק ממנהגי הצום: העיר בה אפליקציית וולט כמעט קרסה
שירות וולט, צילום: Nati Shohat/Flash90

כמו כל צום בתקופה האחרונה: היום (ג') חל עשרה בטבת ורבים מהישראלים צמו במהלך היום, אבל כמידי מוצאי צום, אלה שלא זוכים לאכול בבית מחפשים לפתוח את הצום בהזמנת אוכל באחת האפליקציות המציעות שליחויות של אוכל. אחת כזו, חברת וולט מודיעה על עומס הזמנות לקראת צאת הצום בירושלים.

פיצה המבורגר ושווארמה

החברה פרסמה על "מס הזמנות בירושלים, בשל עלייה בביקוש לאחר צאת צום עשרה בטבת". 
בנוגע לטיפול שמעניקה האפליקציה ללקוחות אומרים בוולט כי "ששירות הלקוחות תוגבר בהתאם וערוך להתמודד עם עיכובים שעשויים להיווצר".

אז איזה מנות הכי פופולריות בהזמנות של האנשים לפתיחת צום עשרה בטבת? בוולט אומרים כי ההזמנות הכי פופולריות הן: שווארמה, סושי, פיצה, המבורגר ופלאפל. בכל הקשור לפתיחת צום, הישראלים כנראה מעדיפים ללכת על בטוח.

שליחי וולט בתל אביב. הסוף?

שליחי וולט בתל אביב. הסוף? צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

השירות התרחב לדרום

תושבי אשקלון וישובי הסביבה יוכלו להזמין מהמסעדות המקומיות החדשות שהצטרפו לאפליקציית וולט וממגוון הסופרים והחנויות המקומיות שיאפשרו לאשקלונים חווית קנייה מתקדמת גם בתחום הריטייל: ויקטורי, רמי לוי בשכונה, Be Pharm, Yellow, חנות האלכוהול לה פיאסטה, מאפיית לחם מן הארץ ומעדניית חוות הדגים.

שיא מיוחד עם אחוז הנשים השליחות

שעות הפעילות באשקלון והאזור יהיו מ-09:00 בבוקר ועד 23:00 בלילה. מעל ל80 שליחי וולט יפעלו בעיר, ששברה שיא מיוחד עם אחוז הנשים השליחות הגבוה ביותר בוולט. 20 שליחות אשקלוניות יבצעו משלוחים בעיר והן חלק מקהילת השליחות של וולט ישראל.