מסי, רונאלדו והשחמט בחוץ: התמונה החדשה של וולט

חברת השליחויות קורצת לתמונה הוויראלית של שני הכוכבים הגדולים, ובתמונה שפורסמה בעמוד האינסטגרם של וולט בישראל, נראים השחקנים דולב חזיזה ויונתן כהן בפוזה שעברה התאמה לקהל הישראלי

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/11/22 18:58 כו בחשון התשפג

מסי, רונאלדו והשחמט בחוץ: התמונה החדשה של וולט
חזיזה וכהן, צילום: וולט

ליאונל מסי או כריסטיאנו רונאלדו? איזה מהשניים הוא הגדול ביותר? מה שבטוח הוא שמדובר בשני ביריבים הכי גדולים על המגרש בשני העשורים האחרונים. רגע לפני שנשרקה שריקת פתיחת המונדיאל הצליחה הצלמת המפורסמת אנני ליבוביץ ללכוד את שני הכוכבים לתמונה בלתי נשכחת כחלק מקמפיין פרסומי ראשון של השניים יחד. ברשתות החברתיות עלו תמונות חיקוי לתמונה, והיום הצטרפה לחגיגה גם חברת השליחויות "וולט". 

בתמונה של "וולט", נראים שני שחקני כדורגל ישראלים מצליחים, דולב חזיזה ממכבי חיפה ויונתן כהן ממכבי תל אביב כשהם משחקים שש-בש, בניגוד לתמונה המקורית בה הוצב לוח שחמט.

התמונה המקורית כפי שפרסם רונלדו בחשבון הטויטר שלו:

התמונה של שני ענקי הכדורגל ישובים אחד ליד השני במהלך משחק שחמט הפכה פורסמה במהלך השבת כחלק מקמפיין פרסומי של מותג האופנה "לואי ויטון", רגע לפני פתיחת המונדיאל. התמונה שהפכה לוויראלית במיוחד זכתה כבר למאות מיליוני לייקים, והיא הפכה לאחת מהתמונות שקיבלו הכי הרבה לייקים ברשתות החברתיות.