נתניהו אייש עוד תפקיד בכיר: זה הסרוג שיהיה מזכיר הממשלה

שעות ספורות לפני שהוא עומד להיכנס באופן רשמי לתפקיד ראש הממשלה, מינה נתניהו עוד שניים מהתפקידים הבכירים בכוורת שלו. עו"ד יוסי פוקס יהיה מזכיר הממשלה ומקורבו יוסי שלי יהיה מנכ"ל משרדו

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 29/12/22 15:21 ה בטבת התשפג

נתניהו אייש עוד תפקיד בכיר: זה הסרוג שיהיה מזכיר הממשלה
פמליית נתניהו, היום, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

נתניהו מאייש את הכוורת: יום גדוש עובר על בנימין נתניהו. ראש הממשלה המיועד שיושבע לתפקידו בעוד מספר שעות ממשיך כל העת במינוי תפקידי השר שעוד נותרוובאיוש הכוורת שתקיף אותו בממשלה הקרובה. נתניהו הודיע לפני שעה קלה על איושם של עוד שני תפקידים בכירים בלשכתו ובממשלה. עו"ד יוסי פוקס ימונה למזכיר הממשלה ומקורבו יוסי שלי ימונה לתפקיד מנכ"ל משרד ראש הממשלה.

העו"ד הסרוג שיהיה מזכיר הממשלה

"ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו החליט למנות את יוסי שלי למנכ״ל רה״מ ואת יוסי פוקס למזכיר הממשלה" נכתב בהודעה שפרסם הליכוד. עו"ד פוקס, דתי לאומי שהיה אחד מהמשוריינים של נתניהו ברשימת הליכוד לכנסת, לא נכנס אמנם לכנסת, אבל נתניהו מביע בו אמון רב והוא ימונה לתפקיד מזכיר הממשלה.

יוסי פוקס, מזכיר הממשלה

יוסי פוקס, מזכיר הממשלה צילום: ללא

פוקס עצמו הגיב למינוי בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "הנני העני ממעש. נרעש ונרגש לקראת מינויו לתפקיד מזכיר הממשלה. מבקש להודות לראש הממשלה בנימין נתניהו על האמון שנתן בי! מתחייב לעשות כל שביכולתי, בענווה ובחריצות, על מנת שהממשלה הלאומית המוקמת תתנהל על מי מנוחות ותקדם את האינטרסים של המחנה הלאומי. בהצלחה לרה"מ נתניהו ולשרי הממשלה".

יוסי שלי

יוסי שלי צילום: ויקיפדיה

מינוי נוסף הוא מינויו של יוסי שלי לתפקיד מנכ"ל משרד ראש הממשלה. שלי הנחשב למקורבו של נתניהו כבר שנים ארוכות, שימש בתפקיד שגריר ישראל בברזיל, מנכ"ל עיריית באר שבע, חבר מועצת העיר באר שבע, מנכ"ל החברה למשק וכלכלה של השלטון המקומי ומנכ"ל ראשות הדואר. בשנת 2005 סייע שלי לנתניהו בבחירות המקדימות בליכוד.