החלה השבעה על הרב דרוקמן - שעות התפילות והוראות הגעה

אלפי תלמידים וגדולי הרבנים השתתפו אמש בהלווייתו של זקן רבני הציונות הדתית הרב חיים דרוקמן זצ"ל, בימים הקרובים יגיעו אלפים רבים לנחם את בני המשפחה בשבעה - כל הפרטים

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/12/22 11:02 ג בטבת התשפג

החלה השבעה על הרב דרוקמן - שעות התפילות והוראות הגעה
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

זקן רבני הציונות הדתית, הרב חיים דרוקמן הובא אתמול (ב') למנוחות בהלוויה בה השתתפו עשרות אלפי תלמידים וגדולי הדור. משפחתו הגדולה של הרב תשב שבעה בביתו שביישוב מרכז שפירא ולהלוויה צפויים להגיע אלפי אנשים וגדולי הרבנים. 

לטובת המבקשים להגיע לשבעה של הרב דרוקמן הוכן שילוט מסודר ביישוב מרכז שפירא על מנת לסייע בהגעה לבית הרב, מחוץ לבית משפחת דרומן נבנה אוהל מנחמים גדול שיכיל את אלפי המנחמים שיגיעו בשבוע הקרוב. 

שעות התפילות בשבעה של הרב דרוקמן

  • שחרית 7:00
  • מנחה 16:35 
  • ערבית 17:10

הרב שמואל אליהו: זאת הצוואה שהרב דרוקמן השאיר

 בסיום ההלוויה של זקן רבני הציונות הדתית הרב חיים דרוקמן זצ"ל, שוחחנו עם הרב שמואל אליהו שהגיע עם רבבות תלמידים ומכרים של הרב ללוות אותו בדרכו האחרונה, "אם הוא יכול, יצא מהשואה ועשה את כל זה, כל אחד יכול". 

הרב שמואל אליהו אמר לכיפה: "מה שידענו וראינו וידענו מסתבר שהיה עוד יותר וידענו רק קצה קרחון מאהבת ישראל הגדולה שלו והמסירות שלו, אני חושב שהצוואה לכולנו זה להמשילך את הכוח שלו ואת האמונה שלו, אם הוא יכול, יצא מהשואה ועשה את כל זה, כל אחד יכול".