חיילים יוכלו לנסוע בתחבורה ציבורית על אזרחי כל השבוע

החל מ-15 בדצמבר, כל משרתי ומשרתות צה"ל יוכלו להשתמש באמצעות מערכת 'זוזו' בתחבורה ציבורית בלבוש אזרחי ללא תשלום במשך כל השבוע

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/12/22 10:24 יב בכסלו התשפג

חיילים יוכלו לנסוע בתחבורה ציבורית על אזרחי כל השבוע
צילום: Nati Shohat/ Flash90

בשורה טובה לחיילים: כחלק מתכנית איכות וחווית השירות, השיקו באגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה שדרוג חדש למערכת 'זוזו'. החל מ-15 בדצמבר, חיילי צה"ל יוכלו לנסוע בתחבורה ציבורית ללא תשלום גם בנסיעה פרטית בלבוש אזרחי בימות השבוע, ולא במהלך סוף השבוע.

מערכת "זוזו", נולדה מתוך ההבנה כי יש לשפר את מערך ההיסעים של צה"ל תוך ניהולו בצורה חסכונית המיטיבה עם החיילים, בדגש על המערך הלוחם - ואכן, 'זוזו' הובילה לחיסכון של מיליוני שקלים. בעקבות זאת, הגדילו באגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה (אט"ל) את המענה לחיילי צה"ל ויצאו בבשורה המהפכנית.

יש לציין כי בצה"ל מדגישים כי החידוש אינו מתיר נסיעה על אזרחי לבסיסי/מבסיסי צה"ל או נסיעה על אזרחי בעת מילוי תפקיד ואין שינוי בהנחיות ההופעה והלבוש בנסיעה על מדים.

מה זה "זוזו"?

"זוזו" היא אפליקציה צה"לית, המחליפה את תעודת החוגר בתשלום עבור הנסיעה. אם עד כה העברתם את החוגר כדי לתקף נסיעה, מהיום תעשו זאת באמצעות האפליקציה. בשיטת תשלום לפי מרחק באמצעות מערכת זוזו צה"ל יכול לחסוך כסף בהוצאה על התחבורה הציבורית ובזכות חסכון זה להגדיל את המענה לחיילי צה"ל ביחידות ההכשרה ובמערך הלוחם בהיסעים עד הבית וישירות לבסיס. "זוזו" מיועדת לחיילי חובה ולאנשי קבע. היא איננה מיועדת לשימוש מלש"בים, אנשי מילואים ועובדי צה"ל.