"חושש לחזור לעבודה": 5 קטינים נעצרו בחשד שתקפו נהג אוטובוס

המשטרה עצרה חמישה קטינים בני 16-17 בחשד שתקפו נהג אוטובוס בעיר טבריה | הנהג: "אחד מהם נתן לי אגרוף עם אגרופן ברזל. לאחד מהם היה דוקרן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/11/22 09:19 ה בכסלו התשפג

"חושש לחזור לעבודה": 5 קטינים נעצרו בחשד שתקפו נהג אוטובוס
ירושלים, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

האלימות בכבישים נמשכת: אתמול (ה') התקבל במוקד של משטרת ישראל דיווח על תקיפת נהג אוטובוס ציבורי בשיכון ד' בעיר טבריה. על פי גורמי הרפואה, הנהג נפצע באורח קל והוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים פוריה.

עם קבלת האירוע, פתחו שוטרי המחוז הצפוני בחקירת המקרה ובתום פעולות חקירה מהירות עצרו בשעות הלילה חמישה קטינים בני 16-17 בחשד לביצוע המעשה. היום צפויה המשטרה לבקש את הארכת מעצרם בבית משפט השלום בטבריה.

הנהג: אחד מהם נתן לי אגרוף עם אגרופן ברזל. לאחד מהם היה דוקרן

בראיון לרדיו 103FM, סיפר הנהג איך הכל התחיל. "נהגתי בקו בתוך העיר, עלו איתי שלושה נערים וילד. ברגע שהם ירדו מהאוטובוס, הם פתחו את ברז האוויר, שיש ליד הדלת, וכשהוא פתוח אי אפשר לנסוע. פתחתי אותו ואחד מהם נתן לי אגרוף עם אגרופן ברזל. לאחד מהם היה דוקרן", אמר הנהג.

תחבורה ציבורית

תחבורה ציבורית צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

עוד הוסיף כי למזלו, עובר אורח שראה את המקרה הניס את הנערים. "היה רכב מולי אז הבחור ירד מהרכב והתחיל לרדוף אחריהם והם ברחו, אם הוא לא היה לא יודע איך זה היה נגמר", אמר.

בסיום דבריו, אמר הנהג: "אני לא יודע מה האינטרס שלהם לתקוף נהגי אוטובוס שמשרתים אותם, יורקים עלינו באוטובוס, מקללים אותנו, זורקים הרבה מילים, 'ערבים', 'אתם אנשים חרא'". כשנשאל האם ישוב לעבודתו השיב: "אני לא מוכן להפסיד את החיים שלי. בואו נראה מה עם העין, אחר כך נחשוב על הדברים האלה".