לאחר שהודה ברצח יורי וולקוב: החשוד חזר לשמור על שתיקה

לאחר שנחקר במהלך סוף השבוע והודה ברצח שביצע במעבר החציה בחולון, החשוד המרכזי עדי מזרחי חזר לשמור על שתיקה והפסיק לשתף פעולה עם החקירה

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 28/11/22 22:30 ד בכסלו התשפג

לאחר שהודה ברצח יורי וולקוב: החשוד חזר לשמור על שתיקה
צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

היחידה המרכזית של מחוז תל אביב עצרה ביום רביעי האחרון חשוד בן 22 תושב חולון בחשד למעורבות ברצח יורי וולקוב ז"ל במעבר חציה בחולון, ומאז יום חמישי הוא נחקר במשטרה. ביום שישי הותר לפרסם את שמו, עדי מזרחי, ובמהלך סוף השבוע הודה במעשה הנורא. הערב (ב') החליט לחזור לשמור על זכות השתיקה והפסיק לשתף פעולה עם החוקרים.

חוקרי ימר ת"א הבהירו כי החקירה לא קרובה לסיום, וביממה האחרונה עמלו בניסיון להתחקות אחר מסלול הנסיעה וההימלטות של מזרחי מזירת האירוע, עד שהגיע לביתו בחולון, וכן בניסיון לאתר את החפץ החד שבאמצעותו דקר מזרחי למוות את וולקוב, שכן ממצא משמעותי משום שהוא יכול לבסס את שאלת הכוונה של מזרחי, שללא זיהוי כלי הרצח, ייתכן שהוא יואשם בהמתה בקלות דעת, ולא ברצח.

יורי וולקוב

יורי וולקוב צילום: דוברות איכילוב

"הרצח הזה חמור מאוד, לא פחות חמור מכל רצח"

מאות ליוו אתמול (ב') את יורי ז"ל בדרכו האחרונה, בהם משפחה, חברים, ועמיתים לעבודה מבית החולים איכילוב. בתו ספדה לו בדמעות: "החור הזה בלב לא יתמלא. אנחנו לא מצליחים לעכל את העובדה שאתה לא איתנו. אנחנו לא מאמינים. אנחנו יודעים שאתה שומר עלינו מלמעלה. כל המדינה נותנת לנו יד חזקה וממשיכה לתמוך בנו, ואנחנו מודים לכולם".

יו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר, השתתף בהלוויה הקשה, ואמר: "יורי היקר. הסכין שפגעה בך, פגעה בלב של כולנו. האלימות, הוונדליזם, הברבריות, שפגעו בך, פוגעים בכולנו". עוד הוא אמר: "הרצח הזה חמור מאוד. לא פחות חמור מכל רצח ואני כאן כדי לומר לכם בשמי ובשם ממשלת ישראל העתידית בעזרת השם, שנעשה הכול כדי למגר את הדבר הזה".