נפתלי בנט מתכנן סיבוב הרצאות בחו"ל ומשיב לביקורת: "אזרח פרטי"

ראש ממשלת ישראל ה-13 מתכנן לעצמו סיבוב הרצאות ברחבי העולם, והתחנה הראשונה תהיה אוסטרליה | במענה לביקורות על התזמון השיבו מטעם בנט כי הוא אזרח פרטי וכי ימשיך להרצות גם בהתנדבות בפני מכינות וחיילים

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/11/22 09:19 ג בכסלו התשפג

נפתלי בנט מתכנן סיבוב הרצאות בחו"ל ומשיב לביקורת: "אזרח פרטי"
בנט, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

בנט עושה לביתו בחו"ל: ממשלת השינוי עדיין אמנם מכהנת באופן פורמלי כממשלת מעבר, אך מי שהיה אחד מעמודי התווך שלה, מתכנן כבר את היום שאחרי. אחרי כהונה קצרה ומלאת תהפוכות ולאחר שמיזם ממשלת שינוי קרס אל קרקע המציאות, נפתלי בנט מסמן לעצמו את היעד הבא - הרצאות בחו"ל. 

היעד הראשון: הרצאה אוסטרליה

נזכיר, בנט החליט מספר חודשים לפני הבחירות שלא להתמודד בבחירות 2022, וכשהגיעו תוצאות הבחירות החליט להתפטר גם מתפקידו כראש הממשלה החליפי. אלא שראש הממשלה הסרוג לשעבר לא מתכנן לנוח על זרי הדפנה: באתר היהודי של הקהילה האוסטרלית דווח כי ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט יגיע למדינה בחודש פברואר בשנה הבאה לתת הרצאה.

על פי הפרסום בישראל היום, קביעת ההרצאות ופרסומן אמנם נעשו עוד לפני שהממשלה שבראשה עמד סיימה לכהן, אך לאחר שבנט התפטר מכל תפקידיו בממשלה ובכנסת. כזכור, לפני כחודשיים התעוררה סערה אחרי דיווח בג'רוזלם פוסט שם פורסם כי בנט החל לשווק את עצמו להרצאות בארצות הברית ואף נטען כי שכר סוכן לשם כך. בנט הכחיש.

"נפתלי בנט הוא אזרח פרטי"

כאמור, כעת הדברים סגורים וראש הממשלה לשעבר צפוי להגיע לאוסטרליה בתחילת השנה הבאה ולשאת שלוש הרצאות. מלשכת בנט נמסר בתגובה: "לאחר מעל עשור של שירות בממשלות ישראל כשר כלכלה, שר חינוך, שר ביטחון וראש הממשלה, נפתלי בנט הוא אזרח פרטי, ובשנה האזרחית הבאה הוא ייצא לסבב הרצאות ברחבי העולם היהודי ובכלל. בנוסף, בנט מרצה בהתנדבות באופן שוטף בפני חניכי מכינות קדם צבאיות ובפני חיילים, וימשיך לעשות זאת באהבה".


(בנט נפרד מהשרים)