שגריר ארה"ב לשעבר מאוכזב מטראמפ: "אתה יותר טוב מזה"

דיוויד פרידמן תקף את נשיא ארצות הברית לשעבר לאחר שאירח בביתו את קניה ווסט ואת מכחיש השואה ניק פואנטוס: " אני מפציר בך לזרוק את הנבלים האלה החוצה, להתנער מהם ולהעביר אותם לפח האשפה של ההיסטוריה שאליו הם שייכים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/11/22 20:59 ב בכסלו התשפג

שגריר ארה"ב לשעבר מאוכזב מטראמפ: "אתה יותר טוב מזה"
צילום: David Cohen/Flash90

נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ אירח בביתו את הראפר המפורסם שעורר סערה בעקבות התבטאותיו האנטישמיות, קניה ווסט, ואת הכומר מכחיש השואה, ניק פואנטס במעונו מאר-א-לאגו בפלורידה. בעקבות המפגש, שגריר ארצות הברית לשעבר, דיוויד פרידמן, תקף את טראמפ ואמר כי הוא לא היה צריך להיפגש איתם.

צילום: shutterstock

פדרמן צייץ בחשבון הטוויטר שלו וכתב: ''ידידי דונלד טראמפ, אתה יותר טוב מזה. ביקור חברתי של אנטישמי כמו קניה ווסט ושל חלאה אנושית כמו ניק פואנטס אינו מתקבל על הדעת. אני מפציר בך לזרוק את הנבלים האלה החוצה, להתנער מהם ולהעביר אותם לפח האשפה של ההיסטוריה שאליו הם שייכים''.

פרידמן הזכיר כי הוא גינה בעבר גם את נשיא ארצות הברית לשעבר, ברק אובמה לאחר שגם הוא אירח בביתו פעילים בעלי דעות אנטישמיות. "גיניתי את ברק אובמה על הקשר שלו עם לואיס פרחאן וג'רמיה רייט. זה לא שונה. לאנטישמים לא מגיע שום מקום בקרב מנהיגים אמריקאים, מימין או שמאל'', הזכיר פרידמן.

הוא חוזר: טראמפ הכריז על ריצה לנשיאות ארצות הברית

"בקרוב שוב נהיה אומה חזקה. הבחירות ב-2024 ייראו אחרת. אתם מוכנים? אני מוכן. הפעם נעשה את זה טוב יותר, חזק יותר וגדול יותר", כך הודיע נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ בעת שהכריז  לפני כשבועיים על התמודדותו בבחירות לנשיאות ארצות הברית שיערכו בשנת 2024. לפני מספר ימים הצהיר הנשיא ביידן שבכוונתו לרוץ לבחירות לנשיאות בעוד שנתיים אך הודיע שיחליט על כך בתחילת השנה הבאה לאחר התייעצויות שיקיים.

בדברים שנשא באחוזתו במאר-א-לאגו שבפלורידה, תקף טראמפ את הממשל הנוכחי בראשותו ביידן: "הקאמבק של אמריקה מתחיל עכשיו. תחת הנהגתנו היינו אומה מרהיבה, היינו חזקים וחופשיים. אנחנו עכשיו בנסיגה וכושלים".