אביו של טירן פרו: "במקום יום הולדת עושים לו הלוויה"

חוסאם פרו, אביו של טירן שגופתו נחטפה על ידי חמושים בג'נין, הודה לכל הגורמים שסייעו להשבת הגופה: "משמח אותי שהבן שלי חזר אליי. היה משא ומתן ארוך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/11/22 07:55 ל בחשון התשפג

אביו של טירן פרו: "במקום יום הולדת עושים לו הלוויה"
צילום: Shir Torem/Flash90

חטיפת גופת הישראלי: גופתו של טירן פרו, הצעיר הישראלי שנהרג בג'נין ונחטפה בידי חמושים פלשתינים, הוחזרה לישראל. בישראל הודיעו הבוקר (ה') כי לאחר מאמצים של מערכת הביטחון ובתיאום המנגנונים הפלסטינים והרשות, גופתו של הצעיר הישראלי שנהרג בתאונת דרכים בג'נין ביום שלישי האחרון הועברה למשפחתו בישראל. פרו יובא למנוחות בדליית אל כרמל בשעה 14:00.

טירן פרו

טירן פרו צילום: סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

בראיון לכאן רשת ב', הודה אביו של טירן, חוסאם  לכל הגורמים שסייעו להשבת הגופה, ביניהם שייח מחברון. "בשעה 04:00 קיבלתי טלפון מאיזה קצין מהגדה שמה. הוא בישר לי את הבשורה המרה. מבחינתי זו בשורה מרה, אבל מצד שני זה משמח אותי שהבן שלי חזר אליי. היה משא ומתן ארוך. שייח' מחברון, אדם מכובד ומוכר שעושה סולחות, אני מודה לו מקרב לב על שנכנס לעניין", אמר חוסאם.

אביו של טירן, חוסאם פרו

אביו של טירן, חוסאם פרו צילום: Shir Torem/Flash90

"זה מעשה זוועה, הלב שלי נקרע"

למרות החזרת הגופה, ציין חוסאם כי במקום לחגוג יום הולדת לטירן, הם ילוו אותו בדרכו האחרונה. "זה מעשה זוועה, חטפו ילד, אז מה יעשו למי שחי. הלב שלי נקרע. אני איבדתי ילד שהיום זה יום ההולדת שלו. במקום לעשות לו יום הולדת עם כל המשפחה אני עושה לו הלוויה", אמר אביו של החטוף.

בעקבות מצבו הקשה, הוחלט להשאיר את טיראן בבית החולים

כזכור, תחילת הפרשייה ביום שלשי אז התרחשה תאונת דרכים קשה בג'נין שם שוהים כמה תושבי דלית אל-כרמל. גורמי הביטחון עשו מאמצים על מנת להחזיר את הגופה והיו בקשר עם הרשות הפלשתינית כשגם מואפק טריף, ראש העדה הדרוזית בישראל, דיבר עם גורמים פלשתינים בניסיון להביא לשחרור הגופה, שכאמור הועברה הבוקר למשפחה.

דודו של טירן, ששהה איתו בבית החולים בשעה שהחמושים הפלשתינים חטפו את גופתו, אמר אמש (ד'): "האחיין שלי נסע לג'נין, עשה תאונת דרכים והתהפך, הוא והחבר שלו, שניהם היו במצב קשה, אחד הפצועים הובל לרמב"ם על ידי מסוקי חיל האוויר והבעיה היא שמצבו של פרו היה כל כך קשה, הוא סבל מפגיעות פנימיות ורב מערכתיות, ונאלצנו להשאיר אותו בבית החולים בג'נין לקבלת עזרה ראשונה".

בכתבה זו נעשה שימוש בתמונות וסרטונים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, הנכם מתבקשים לפנות אלינו עם הצילום המקורי בדוא"ל office@kipa.co.il