סכנה מיידית לחייו של אחד הפצועים בפיגוע בירושלים

הפיגועים בירושלים | ממשיך להיות אנוש ולא יציב מצבו של אחד הפצועים בפיגוע אמש בירושלים, שני הפצועים הנוספים בהכרה ובמצב יציב

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/11/22 07:28 ל בחשון התשפג

סכנה מיידית לחייו של אחד הפצועים בפיגוע בירושלים
אילוסטרציה, צילום: תיעוד מבצעי מד"א

יממה קשה עברה על העיר ירושלים, כאשר שני פיגועי חבלה הרעידו את העיר ובאחד בהם נרצח אריה שצ'ופק, תלמיד ישיבה בן ה-15. מבית החולים מעדכנים כי ממשיך להיות אנוש מצבו של אחד הפצועים בפיגוע המאושפז במצב אנוש ביחידה לטיפול נמרץ עם סכנה מידית לחייו. שני הפצועים הנוספים בהכרה ובמצב יציב, מאושפזים ביחידות לטיפול נמרץ ילדים וטיפול נמרץ מבוגרים, כך נמסר הבוקר (ה') מבית החולים שערי צדק.

במהלך יום רביעי, אמש, טופלו במרכז הרפואי שערי צדק 23 פצועים מהפיגועים הבוקר בכניסה לעיר ורמות. מתוכם, 6 פצועים שטופלו בדרגות פציעה שונות ו-17 נפגעי חרדה. בעקבות המצב הביטחוני, עשרות בני אדם השתתפו אמש בהפגנות מחאה ברחבי הארץ. בכניסה לירושלים, במקום שהתרחש הפיגוע, המפגינים שיבשו את התנועה במחאה על פיגועי החבלה. כמה מהמפגינים החזיקו שלטים בהם נכתב: "דם יהודי אינו הפקר"ו-"מוות למחבלים". המפגינים אף חסמו את כביש מספר 1 לזמן קצר והורחקו מהמקום על ידי המשטרה.

"נועד לגדולות": אריה שצ'ופק הי"ד הובא למנוחות

כאמור, בפיגוע הראשון שאירע בכניסה לירושלים נרצח אריה שצ'ופק תלמיד ישיבה בן ה-15. חברו של אריה נפצע באופן קשה מאוד והרופאים נאבקים על חייו. אריה למד בישיבה קטנה, ישיבת "הרי יהודה" שבמושב בית מאיר והיה תלמיד שיעור ב'. הלוויתו החלה ברחבת בית הכנסת "בוסטון" שבשכונת הר נוף.

מנהל תלמוד תורה בו למד אריה, הרב נפתלי שרייבר, ספד בדמעות לתלמידו שנרצח: "אריה היום לא הרגיש טוב והתלבט אם להישאר בבית. הוא התגבר והשכים קום, החליט ללכת. ללכת לתפילה בישיבה, ללימוד. בחור צעיר שהתמודד חזק בכל הכוח. הוא אחז בתפילין ובלימוד. היה נועד לגדולות. אין אחד מהכיתה שראה פעם כעס אצל הילד הזה, אצל אריה. היה עוזר לכל אחד אפשרי. אהוב הבריות".