"אלו אנשים שבאים לחולל מהומות": החיילת שהותקפה היא תושבת חברון

אביה של החיילת, תושבת תל רומיידה, הבהיר כי מי שאחראי לתקיפה הם לא תושבי חברון: "אדם חמום מוח נגח בה בלי סיבה ואז היכה אותה במקל, אנשים באים לכאן בלי שקי שינה ועם בקבוק וודקה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/11/22 08:04 כו בחשון התשפג

"אלו אנשים שבאים לחולל מהומות": החיילת שהותקפה היא תושבת חברון
צילום: Wisam Hashlamoun/Flash90

כמו כל שנה, פרשת חיי שרה הביאה איתה לחברון עשרות אלפי ישראליים שרצו להרגיש את השבת המיוחדת במערת המכפלה אך לא כל השבת עברה חלק. במהלך השבת תקף אחד האזרחים במקל חיילת צה"ל בעת ששמרה על הסדר הציבורי ליד קברו של עתניאל בן קנז. בשיחה עם 'ישראל היום', ציין אביה של החיילת כי היא נולדה וגדלה בחברון ושהמתפרעים אינם תושבי העיר.

צילום: Wisam Hashlamoun/Flash90

"אדם חמום מוח נגח בה בלי סיבה ואז היכה אותה במקל. אנשים שבאים לחולל מהומות. אנשים באים לכאן בלי שקי שינה ועם בקבוק וודקה. זו הזיה. אנחנו שומעים את ראש הממשלה תוקף אותנו אבל זה לא אנחנו. הבת שלי נולדה וגדלה ביישוב היהודי בחברון. אנשים חייבים להבין את זה", אמר אביה של החיילת.

"אני בשנה הבאה לא נשאר בבית בחיי שרה"

עוד הוסיף ואמר כי "אנשים רואים הודעה לקונית על חיילת שהותקפה ולא מבינים את המורכבות. זה אדם שתקף אותה סתם, בלי סיבה. גבר מבוגר שנוגח בחיילת. ישר מאשימים את התושבים בחברון אבל אלו אנשים שבאים לחולל מהומות. אני בשנה הבאה לא נשאר בבית בחיי שרה. זה לא צריך להיות ככה".

יו"ר עוצמה, חבר הכנסת איתמר בן גביר, שוחח עם משפחת החיילת. "הייתה לנו שבת מדהימה, מרוממת עם אהבה, תפילות, שירים והרבה אמונה. גם אותי ניסה לתקוף שיכור אבל אסור להכליל והרוס המוחלט שהיה כאן כמו כל תושבי חברון אנשים נפלאים שאוהבים את המדינה ובאו לשמוח ולציין את השבת שבה נרכשת מערת המכפלה על ידי אברהם אבינו", מסר יו"ר עוצמה יהודית.