נתניהו ליורש העצר של בחריין: "מקווה לראותך בקרוב בישראל"

השייח׳ סלמאן בן חמד אל-ח׳ליפה התקשר ובירך את נתניהו על ניצחונו בבחירות | שני המנהיגים סיכמו כי הם ירחיבו ויעמיקו את היחסים בין המדינות כדי להביא את שיתוף הפעולה ביניהן לגבהים חדשים

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/11/22 21:24 יט בחשון התשפג

נתניהו ליורש העצר של בחריין: "מקווה לראותך בקרוב בישראל"
נתניהו, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יורש העצר של בחריין, השייח׳ סלמאן בן חמד אל-ח׳ליפה, התקשר הערב (א') לראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו ובירך אותו על ניצחונו בבחירות. יורש העצר הביע את רצון בחריין להרחיב ולהעמיק את היחסים בין המדינות ולהביא את שיתוף הפעולה ביניהן לגבהים חדשים.

ראש הממשלה המיועד ויו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, אמר ליורש העצר שיש לפניהם הזדמנויות אדירות, שהוא מצפה להמשך שיתוף הפעולה הישיר ביניהם וכי הוא מקווה לראותו בקרוב ישראל.

טקס החתימה על הסכם השלום עם בחריין. המפגש האחרון בין מנהיגים מהמדינות.

טקס החתימה על הסכם השלום עם בחריין. המפגש האחרון בין מנהיגים מהמדינות. צילום: אבי אוחיון, GPO ופלאש 90

בן זאיד התקשר לנתניהו והזמין אותו לביקור: "אשמח לבקר ולקדם את היחסים בינינו"

כזכור, בחמישי האחרון, נשיא איחוד האמירויות, השייח׳ מוחמד בן זאיד, התקשר לראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו ובירך אותו על ניצחונו בבחירות. מלשכת נתניהו נמסר כי ראש הממשלה המיועד נתניהו הבטיח לשייח׳ בן זאיד שהיחסים בין המדינות יפרחו אף יותר לאחר הסכם השלום ההיסטורי שהשניים השיגו יחד.

השייח׳ בן זאיד הזמין את ראש הממשלה המיועד נתניהו לביקור באימרויות. ראש הממשלה המיועד נתניהו נענה לבקשתו ואמר לו: "השגנו הסכם שלום היסטורי בינינו ויש לנו עוד המון מה להשיג יחד לטובת שתי המדינות ולטובת העולם כולו. אשמח לבקר אותך בקרוב ולקדם את היחסים בינינו, חבר יקר".