מכה ללפיד: רע"ם לא מתחייבת לשתף פעולה באופוזיציה

במהלך פגישה עם יו"ר סיעת יש עתיד, הבהיר חבר הכנסת וואליד טאהא כי מפלגתו לא תשתף פעולה עם לפיד באופוזיציה: "רע"ם מעולם לא הייתה חלק מגוש, והיא תגבש את עמדותיה ותחליט לגבי צעדיה הבאים בהתאם לנושאים האקוטיים של החברה הערבית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/11/22 15:57 יט בחשון התשפג

מכה ללפיד: רע"ם לא מתחייבת לשתף פעולה באופוזיציה
טאהא ועבאס, צילום: פלאש 90

בדרך לאופוזיציה: אחרי ההפסד הצורב והמריבות הפנימיות בשמאל, הזמין יאיר לפיד את ראשי הסיעות השותפות בקואליציה הקודמת למפגש ביום שלישי הקרוב. לצד הישיבה הזו, ביקש לפיד מיו"ר  הסיעה שלו, חבר הכנסת בועז טופורובסקי, לתאם שיחות מול כלל ראשי סיעות אופוזיציה. בין היתר ייפגש טופורובוסקי גם עם ראשי הסיעות הערביות שלא היו חלק מהקואליציה היוצאת. במהלך פגישה עם יו"ר סיעת יש עתיד, הבהיר היום (א') חבר הכנסת וואליד טאהא כי רע"ם לא תשתף פעולה עם לפיד באופוזיציה.

"בצהריים נפגשתי עם יו״ר סיעת יש עתיד חה״כ בועז טופורובסקי. בישיבה הבהרתי שמפלגת רע״מ מעולם לא הייתה חלק מגוש, והיא תגבש את עמדותיה ותחליט לגבי צעדיה הבאים בהתאם לנושאים האקוטיים של החברה הערבית", כתב טאהא בחשבון הטוויטר שלו.

בועז טופורובסקי, הצליח להגיע להסכמות עם האופוזיציה

בועז טופורובסקי, הצליח להגיע להסכמות עם האופוזיציה צילום: Olivier FItoussi/Flash90

טופורובסקי: "אפגש בימים הקרובים עם כלל יושבי ראשי סיעות האופוזיציה המיועדת"

"כחלק מהשאיפה לאחד את השותפים ובמטרה לתכנן יחד את המאבקים שלנו בממשלה הקיצונית והחשוכה המיועדת לקום, אפגש בימים הקרובים עם כלל יושבי ראשי סיעות האופוזיציה המיועדת", כתב טופורובסקי בטוויטר. "אנחנו נמשיך לעבוד כחומה בצורה, לשמור על ישראל יהודית, דמוקרטית וליברלית- ולא ננוח עד שנחזור לשלטון ונמשיך בשינוי".

בראיון הבוקר (א') בגלי צה"ל התייחס אחמד טיבי לאי הזמנתו לפגישת ראשי האופוזיציה ואמר: "לפיד התקשר אליי לפני יומיים, והיום אפגש עם ח"כ טופורובסקי מ'יש עתיד'. אפשר לבנות עלינו כחלק מהאופוזיציה, אין אופוזיציה בלעדינו, אבל אנחנו גם יודעים להיות עצמאים".