בליכוד קוראים לביטול חוק ההתנתקות: "ביטול החוק, דבר מהותי"

בליכוד נערכים להקמת הממשלה הבאה וחברי הכנסת כבר מסמנים את היעדים של המפלגה. חבר הכנסת יולי אדלשטיין אמר במסיבת ניצחון הימין כי על הממשלה הבאה לבטל את חוק ההתנתקות בצפון השומרון |הפעילים קוראים למשילות: "הפעם אין כחלונים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/11/22 07:42 טז בחשון התשפג

בליכוד קוראים לביטול חוק ההתנתקות: "ביטול החוק, דבר מהותי"
חגיגות ניצחון הימין, צילום: ללא

ניצחון הימין בבחירות: לאחר הניצחון בבחירות ולפני הקמת הממשלה, בליכוד חוגגים את הניצחון. בחגיגות ניצחון בהשתתפות מספר חברי כנסת ואישים בליכוד אמש (ד') שנערכו בגוש עציון, התבטא חבר הכנסת ושר הבריאות לשעבר יולי אדלשטיין ואמר כי על הממשלה החדשה לבטל את חוק ההתנתקות בצפון השומרון.

"ביטול חוק ההתנתקות בצפון השומרון"

"עכשיו צריך לעבור לעשה טוב, עשה טוב זה דברים מהותיים שאנחנו מחכים להם דור שלם", אמר אדלשטיין בנאומו והוסיף גם את היעדים עצמן אליהם הוא מתכוון. "ריבונות, ביטול חוק ההתנתקות בצפון השומרון התיישבות צעירה וכל שאר הדברים היקרים לנו" ביכם את דבריו.

בחגיגות הניצחון שנערכה בשמורת עוז וגאו"ן השתתפו מלבד אדלשטיין גם, ניר ברקת, עידית סילמן דן אילוז, קטי שטרית, חנוך מיליבצקי, אביחי בוארון, שלמה נאמן, יהונתן טל, משה שטרית ואורית סטרוק וגם פעילים מכל רחבי התיישבות, ראשי סניפים וחברי מרכז. בערב הדגישו חברי הפורום וחברי הכנסת את ההירתמות של הפעילים מהאיזור להוצאת מצביעים בטלפוניה ובשטח והגדלת אחוז ההצבעה בהתיישבות ובמעוזי הימין.

יולי אדלשטיין

יולי אדלשטיין צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"אין תירוצים, הפעם אין כחלונים"

הפעילים הציגו בפני חברי הכנסת את התוכנית שלנו בקדנציה הקרובה: "נבחרנו למשול, הגיע הזמן להחלת ריבונות, הסדרת התיישבות הצעירה ואיזון מערכת המשפט. אין תירוצים, הפעם אין "כחלונים" ואחרים הגיע הזמן לפעול ולעשות למען ההתיישבות ביהודה ושומרון".

גם סמוטריץ' פועל לביטול החוק

בעבר התבטא גם חבר הכנסת והיושב ראש הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' ואמר כי ביטול חוק ההתיישבות צריך להיות חלק מקווי היסוד של הממשלה הבאה והוא הביע תקווה כי גם בליכוד ייתגייסו למען ביטול החוק, עכשיו צריך לראות אם שיתוף פעולה בין המפלגות בנושא, אכן יצא לפועל