בחירות 2022

צייץ "ניצחנו", ומחק: בן גביר פרסם תמונה של טיבי בשדה התעופה

יו"ר עוצמה יהודית שיתף בחשבון הטוויטר שלו תמונה של חבר הכנסת ממפלגת תע"ל וכתב, ניצחנו. כעבור מספר דקות מחק, והעלה מחדש עם המשפט: "שנזכה להתבשר רק בבשורות כאלה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/11/22 16:45 יג בחשון התשפג

צייץ "ניצחנו", ומחק: בן גביר פרסם תמונה של טיבי בשדה התעופה
טיבי , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בחירות 2022 עוד פה. יו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר, שנפש בימים האחרונים באילת יחד עם משפחתו, קיבל לרשותו תמונה של חבר הכנסת מרשימת חד"ש-תע"ל, אחמד טיבי, וצייץ אותה עם המילה: "ניצחנו". 

כעבור מספר דקות מחק את הציוץ, צייץ מחדש, וכתב: "הגיע הזמן! שנזכה להתבשר רק בבשורות כאלה ושלא יחזרו לכאן".

את פשר המחיקה הסביר בהמשך דוברו, אלון נוריאל: "כי מעדיף שלא להתרברב. עלה משהו אחר עם אותה התמונה. ניצחון קודם מיישמים בהקמת ממשלה ומדיניות ימין".

"יותר מחצי מיליון בוחרים בחרו בנו כדי להביא שינוי ואנו מחויבים להם"

בניסיון הגיע להסכמות לקראת הרכבת הממשלה, בן גביר הגיע היום בשעות אחר הצהריים (ב') לפגישה עם ראש הממשלה המיועד ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו במצודת זאב. בן גביר הגיע עם צוות המשא ומתן שלו הכולל את  עו"ד אשר אקסלרוד יו"ר מחוז ירושלים בלשכת עורכי הדין, עו"ד שלומי בן אליהו מנכ"ל משרד הבינוי והחקלאות לשעבר ועו"ד חנמאל דורפמן איש אמונו של בן גביר.

אתמול החליטו יו"ר מפלגת הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ', ויו"ר מפלגת עוצמה יהודית על שיתוף פעולה כדי לקבל תיקים בכירים, והודיעו כי לא יכנסו לממשלה האחת בלי השניה. 

בהודעה משותפת למפלגות, נכתב: "בהמשך להצלחה הגדולה בריצה המשותפת של 14 מנדטים והרשימה השלישית בגודלה בכנסת, יו״ר מפלגת הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' ויו״ר עצמה יהודית איתמר בן גביר סיכמו לקראת פתיחת המו״מ הקואליציוני על בלוק משותף וגיבוי מלא של שתי המפלגות בעניין הכניסה לקואליציה, על מנת להחזיר את המשילות והביטחון האישי, לבצע את הרפורמות הנדרשות במערכת המשפט, לחזק את הזהות היהודית ותפקידים שיאפשרו השפעה כדי ליישם את דרישות המפלגות. המפלגות לא יכנסו לקואליציה אחת בלי השנייה. יותר מחצי מיליון בוחרים בחרו בנו כדי להביא שינוי ואנו מחויבים להם".

בן גביר לפני פגישתו עם נתניהו היום: